thagtaking Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Yeeaahh zkr wel als je er ook maar keihard kan batsen dan zit dat wel goed Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik verwacht wel dat dat in een stad als New York een nachtclub is. Zou wel leuk zijn natuurlijk . Reageren
Mister.X Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Yeeaahh zkr wel als je er ook maar keihard kan batsen dan zit dat wel goed Waar slaat dit nou weer op. Denk je echt dat ze voor jou speciaal een optie maken voor te BATSEN! :O[/font] Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Yeeaahh zkr wel als je er ook maar keihard kan batsen dan zit dat wel goed Waar slaat dit nou weer op. Denk je echt dat ze voor jou speciaal een optie maken voor te BATSEN! :O[/font] Ja haha Na zoveel ophef over de hotcoffee mod enzo het nu als vrij toegankelijke optie maken... lijkt me niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 na een lange dag mensen killen en onnoddig door rood rijden en politie pletten will ik wel even naar een zooitje meiden kijken als ik eerlijk ben Niet geheel mijn idee van een spel spelen, Beetje triest, op Neppe geilen?? Maar vooralsnog, Het is wel typisch zeker voor een Gta, dus ik vind en weet zeker dat het er wel zal zijn, Maar ik vind wel het 0% reden hebben om daar vooralsnog een topic over te maken, Amen Games zijn tegenwoordig filmkwaliteit. Waarom zou het raar zijn om een games personage een lekker ding te vinden? Om eerlijk te zijn vind ik Lara Croft ook een super lekker wijf. Maar ja het mag er best in zitten van mij Reageren
nationalist Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Het is tenslotte de realiteit he Maar geilen op een scherm vind ik maar niets... Reageren
pilot Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Het is tenslotte de realiteit he Maar geilen op een scherm vind ik maar niets... Ja, je hebt gelijk. Het is alleen maar data, codes en pixels waar je naar zit te kijken. Bewerkt: 8 januari 2008 door pilot Reageren
thagtaking Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Duhh het is NY ik ken dan wel niet NY uit mn hoofd maar er zal vast wel een straat net zoals in amsterdam daar zitte:P in het echt dan... dus het zal denk ik ook wel in de game komen en het maakt het een stuk leuker natuurlijk Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 haha in gta sa was het wel een leuke optie. maar alleen waren die vrouwen onwijs lelijk Reageren
dj.tappie Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 haha een kleinigheidje erbij is altijd leuk! Hoop wel dat je ook en prive dans kan krijgen! Reageren
AXIO Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 haha een kleinigheidje erbij is altijd leuk! Hoop wel dat je ook en prive dans kan krijgen!was bij vice city wel zo Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 In Trailer 3 is wel wat van een soort Stripclub te zien, Meestal als je in dat soort ruimtes komt voor missies kan je er later gewoon weer in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.