Jump to content

User Track Radio doet het niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten,

HELP!

Geplaatst:
Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten,

De muziek moet wel eerst gedetecteerd worden, dus vergeet niet om ook te scannen. Zodra je MP3's in je 'User Track' map hebt gezet, ga je in het spel naar "options/audio setup/user track options", Klik dan éénmaal op "scan user tracks" om het spel te laten zoeken naar je nummers. Afhankelijk van de hoeveelheid nummer zul je nog even moeten wachten. Als het scannen voltooid is, probeer je het nog eens weer. Overigens is dit scannen vereist als je nummers toevoegt, ook al zijn het er maar een paar. :)

Geplaatst:

De muziek moet wel eerst gedetecteerd worden, dus vergeet niet om ook te scannen. Zodra je MP3's in je 'User Track' map hebt gezet, ga je in het spel naar "options/audio setup/user track options", Klik dan éénmaal op "scan user tracks" om het spel te laten zoeken naar je nummers. Afhankelijk van de hoeveelheid nummer zul je nog even moeten wachten. Als het scannen voltooid is, probeer je het nog eens weer. Overigens is dit scannen vereist als je nummers toevoegt, ook al zijn het er maar een paar. :)

Bedankt, het werkt nu, ADmin, zet er een slotje op! ;D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...