dupree Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Bestaan er ook schoooters voor pc zoals oorlog games. dupree Bewerkt: 1 november 2007 door dupree Reageren
Badjas Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Natuurlijk bestaan er oorlogsgames voor de PC . Paar voorbeelden: Battlefield serie, Halo serie, Crysis (binnenkort) Gears of War (ook zeer binnenkort) Voor meer vragen doe je het maar Reageren
dupree Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) zijn het moeilijke games en wat is de beste reeks denk jij Bewerkt: 1 november 2007 door dupree Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik denk dat de beste Battlefield is Reageren
dupree Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 oke ik denk dat ik die ook eens ga aanschaffen.iets anders dan gta Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Er zijn echt heel erg veel shooters voor de PC! Naast de reeds genoemden hebben we natuurlijk ook nog Call of Duty, Medal of Honor, Ghost Recon en Brothers in Arms. Stuk voor stuk toptitels voor op de PC. Daarnaast passen ook nog titels als Stranglehold, Unreal Tournament of FEAR in dat rijtje, maar deze laatste genoemden zijn geen oorlog shooters. En zo zijn er nog vele andere shooters het noemen nog wel waard, maar dan wordt het rijtje iets te groot. Mocht je van plan zijn een game aan te schaffen, kijk dan eerst eens goed rond. Ik zou niet zomaar iets kopen omdat één iemand vindt dat het een topgame is. Voor hetzelfde geld vindt een ander er niets aan. Ik raad je aan eerst eens een titel te zoeken die je aanspreekt. Als je deze éénmaal gevonden hebt, is het slim om meer info over de game te zoeken door bijvoorbeeld recensies te lezen, een demo te downloaden of screenshots te bekijken. Eventueel kun je in dit topic nog een request doen. Dan hebben we ook nog enkele gratis shooters, misschien kun je die ook nog eens bekijken: Wolfenstein: ET America's Army Far Cry Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Wolfenstein Enemy Territory, dan moet je een paar map packs downloaden + patches en je kan dan ook in mijn server! Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Voor multy player zou ik je Counter Strike Source of Call Of Duty 2 aan raden. Reageren
Wesley Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik denk dat voor multiplayer de Battlefield reeks de beste is, er zijn natuurlijk wel redelijk veel glitchers, en hackers in het spel. Maar in onze BF server wordt dat altijd meteen gebanned. Maar ik vind Battlefield 2 de beste Multiplayer game, omdat ALLES van je in de gaten wordt gehouden, je kunt zelfs zien hoeveel kogels je hebt afgevuurt. Of hoeveel mensen je gedood hebt, of hoevaak ze jou hebben gedood. Wederom Battlefield is gewoon de mooiste online game. Voor statistieken kun je zien op www.bf2tracker.com / www.bf2s.com Reageren
Dastard Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik raad de MOH serie, De BF serie & de COD serie aan. Halo is Sience Fiction en, er zijn er 3 van.De 2DE Halo 2 is nog pas uit en je hebt Vista nodig. De BF serie is heel goed,dus ik raad je aan Battlefield 2 te kopen. De COD serie is ook populair bij de WO II Shooters.Binnenkort komt Call Of Duty 4 uit voor PC,XBOX 360 & PS3 (11 november denk ik?).Deze keer speelt het zich niet af in WO II maar in deze periode (Irak,enzv.). Jij kiest! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 in halo heb je heel veel verschillende multiplayer opties Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik denk dat voor multiplayer de Battlefield reeks de beste is, er zijn natuurlijk wel redelijk veel glitchers, en hackers in het spel.Maar in onze BF server wordt dat altijd meteen gebanned. Maar ik vind Battlefield 2 de beste Multiplayer game, omdat ALLES van je in de gaten wordt gehouden, je kunt zelfs zien hoeveel kogels je hebt afgevuurt. Of hoeveel mensen je gedood hebt, of hoevaak ze jou hebben gedood. Wederom Battlefield is gewoon de mooiste online game. Voor statistieken kun je zien op www.bf2tracker.com / www.bf2s.com Ik Ga hierin mee, Natuurlijk hoeft het niet alleen die battlefield te zijn. Er zijn er een heele hoop geweest met allemaal een andere style. Maaar het komt erop neer dat battlefield''2'' Het leukst is (ps: veel uitbreidingen ook voor die, en een vervolg soort van Battlefield ''3'') Bewerkt: 4 november 2007 door BigM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.