yvea0 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Hey iedereen, soms wil ik iets downloaden, waar ik van bang ben dat er een keylogger op zit. Hoe kan ik zeker weten dat er geen keylogger op zit na het downloaden? Welk programma moet ik daarvoor gebruiken? Hitman pro? Ik heb gehoord dat die 99% van al het spyware eraf haalt. Klopt dit? En ben ik dan dus gewoon veilig?? Groetjes van yvea0 Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hoi. daar zou ik niet te zeker van zijn, hitman pro is gratis software en installeerd allemaal andere gratis 'trail' software waarmee hij je computer scant, die versies zijn vaak maar 30 dagen geldig en niet volledig beschermend. je kan beter een betaalde spyware scanner kopen zoals bijvoorbeeld spyware doctor. ik snap dat dat niet helemaal de bedoeling is, maar echt goede gratis software om je pc spyware vrij te houden is er niet ik ken geen gratis programma die je pc beschermd en er dus voor zorgd dat je het niet binnen krijgt, wel zou ik als ik jou was ad-aware installeren, dit is gratis en werkt erg goed, gewoon regelmatig blijven scannen. de virus scanner van AVG dit is niet echt tegen spyware maar is wel een goede gratis virusscanner. ik hoop je een beetej geholpen te hebben, je kan altijd vragen blijven stellen. groeten jeroen Reageren
G13nn Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 je kunt er nooit helemaal zeker van zijn, het downloaden vna virussen is niet gevaarlijk het uitvoeren ervan nadat je het vermoedelijk onveilige bestand hebt gedownload haal je het door www.virustotal.com hitmanpro is ZEER ZEER slecht Reageren
yvea0 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hoi.daar zou ik niet te zeker van zijn, hitman pro is gratis software en installeerd allemaal andere gratis 'trail' software waarmee hij je computer scant, die versies zijn vaak maar 30 dagen geldig en niet volledig beschermend. je kan beter een betaalde spyware scanner kopen zoals bijvoorbeeld spyware doctor. ik snap dat dat niet helemaal de bedoeling is, maar echt goede gratis software om je pc spyware vrij te houden is er niet ik ken geen gratis programma die je pc beschermd en er dus voor zorgd dat je het niet binnen krijgt, wel zou ik als ik jou was ad-aware installeren, dit is gratis en werkt erg goed, gewoon regelmatig blijven scannen. de virus scanner van AVG dit is niet echt tegen spyware maar is wel een goede gratis virusscanner. ik hoop je een beetej geholpen te hebben, je kan altijd vragen blijven stellen. groeten jeroen Dankuu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.