Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu een aantal verschillende carspawners geinstalleert. Als ik dan een auto wil spawnen, gebruik ik de spawner, duk op "spawn", open GTA SA weer, en vervolgens loopt San Andreas vast. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Geplaatst:

Hey Fusse en welkom op het forum!

Misschien kan je even een screen maken van het probleem en met welke carspawner werk je? Nu weten we niet hoe we het kunnen oplossen. Misschien zijn er enkele problemen met je installatie van sa, install hem opnieuw. Voor de rest kan ik niets zonder de naam.

Rivel

Geplaatst:

Heb je de auto die je wil spawnen gemod? Als dat zo is kan ie vastlopen. Zelfs als de auto het verder wel goed doet

Geplaatst:

@ Rivel, thanks vopor het welkom ;) De carspawner die ik nu gebruik (en ook vastloopt) is GTA-SA.CarSpawn-Trainer v1.1. Installatie is in orde. Een screen maken is niet echt mogelijk, ik gebruik de spawner, druk in dat schermpje van de spawner op "spawn vehicle". Dan open ik SA, druk op resume en dan loopt SA vast, en sluit zich af.

@swallav, ik heb het voertuig niet gemod ;)

Geplaatst:

Welke versie van GTA heb je? V1.0, V1.1 of V2.0?

Als je in t main menu rechts- of linksonderaan V2.0 ziet staan is het misschien handig om eerst even te downgraden naar V1 met de patch die in de Downloaddatabase staat op deze site.

Als er niks staat of als er V1.1 staat maakt het niks uit.

(Ik denk trouwens niet dat dit het probleem oplost maar je kunt t altijd proberen.)

Heb je de legale versie van GTA? Daarmee bedoel ik, maak je bijvoorbeeld gebruik van een no-cd crack? Je moet namelijk wel de originele exe hebben anders werkt zo'n ding meestal niet.

(En dat is een waarschijnlijkere oplossing van je probleem.)

Geplaatst:

Ik heb nu V 2.00. Ik zal als ik tijd heb even terugzetten naar 1.0 Daarnaast gebruik ik geen no-cd crack.

Ik laat t.z.t. wel horen hoe het is gelopen.

Geplaatst:

Nu we het hier toch over ongeveer hetzelfde probleem hebben, ik heb de hot coffee mod geïnstalleerd, maar het volgende probleem waar ik al een tijdje mee zit, doet zich voor. Het daten is geen probleem, maar als ze op het einde vraagt, 'do you want coffee' of whatever, kan ik dus uit Yes of No kiezen. Als ik No kies, is de date afgelopen gaat het spel gewoon verder. Maar als ik op Yes klik, dan loopt hij vast en springt hij op een zwart scherm. Weet iemand misschien hoe dit te verhelpen is.

(Als het zo is, dat er in het mod-gedeelte van dit forum ook geen informatie over de hotcoffee-mod verstreken mag worden, is het dan misschien mogelijk om mij een pb of mail te sturen? anders bvd.)

Geplaatst:

Was het niet zo dat die bestanden er na heel het gedoe met die mod uit het spel gehaald werden? Waarschijnlijk is dat bij jou het geval.

Geplaatst:
Nu we het hier toch over ongeveer hetzelfde probleem hebben, ik heb de hot coffee mod geïnstalleerd, maar het volgende probleem waar ik al een tijdje mee zit, doet zich voor. Het daten is geen probleem, maar als ze op het einde vraagt, 'do you want coffee' of whatever, kan ik dus uit Yes of No kiezen. Als ik No kies, is de date afgelopen gaat het spel gewoon verder. Maar als ik op Yes klik, dan loopt hij vast en springt hij op een zwart scherm. Weet iemand misschien hoe dit te verhelpen is.

(Als het zo is, dat er in het mod-gedeelte van dit forum ook geen informatie over de hotcoffee-mod verstreken mag worden, is het dan misschien mogelijk om mij een pb of mail te sturen? anders bvd.)

We mogen je niet helpen! In geen enkel forum-gedeelte, en een PB of mail sturen valt ook onder helpen. Dus stop met vragen, want het mag niet! Als je toch zo graag sex wilt zien, zoek dan opGoogle naar wat sites :7:duh:

Geplaatst:

We mogen je niet helpen! In geen enkel forum-gedeelte, en een PB of mail sturen valt ook onder helpen. Dus stop met vragen, want het mag niet! Als je toch zo graag sex wilt zien, zoek dan opGoogle naar wat sites :7:duh:

Op google staat ook geen info daarover. Ik heb trouwens verder alles al gedaan is SA. Dus maak je vooral niet dik ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...