gta-pilot Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 HOI Ik zit met een probleem. Ik had eerst WIN XP daar dé alles goed op, daarna heb ik WIN Vista er op gezet en alles dee het nog. Daarna weer XP, en dan weer Vista (nu dus dual boot) alleen me geluid doet het niet. Heb op google gezocht vrienden gevraagd maar het lukt gewoon niet.... Als ik bij apparaten beheer kijk staat er een '!' voor de geluidskaart (die OB bij me moederbord zit). Heb veel drivers geprobeerd en de CD er in kan niet omdat me PC al een paar jaar oud is en dus weg is. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hmm, klinkt als, erg vervelend. wat je zou kunnen proberen is de driver via internet zoeken en installeren. hij diet het niet in vista EN xp? anders zou ik het niet weten. Reageren
G13nn Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 wat is het merk van de geluidskaart? staat achter het ! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 jongens het is opgelost (na honderd progjes te hebben gebruikt @_@) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.