Jump to content

PS one controller werkt niet!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey forum-leden,

Kort geleden had ik de PS2 aangeschaft voor een spotprijsje via marktplaats. Ik kreeg er 1 PS2 controller bij en 1 PS1 controller. Hij zei dat het niet uitmaakte en dat het alsnog werkt op de PS2, ik geloofde hem best. Maar nu ik een spel (Def Jam Vendetta) met z'n tweeën wil spelen doet die controller het helemaal niet, is dit normaal of is er iets mis met de controller? Hij werkt namelijk ook niet als hij in de 1e slot zit aangesloten.

Groetjes en alvast bedankt,

Yiguo

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:
Heey forum-leden,

Kort geleden had ik de PS2 aangeschaft voor een spotprijsje via marktplaats. Ik kreeg er 1 PS2 controller bij en 1 PS1 controller. Hij zei dat het niet uitmaakte en dat het alsnog werkt op de PS2, ik geloofde hem best. Maar nu ik een spel (Def Jam Vendetta) met z'n tweeën wil spelen doet die controller het helemaal niet, is dit normaal of is er iets mis met de controller? Hij werkt namelijk wél als hij in de 1e slot is ingestoken.

Groetjes en alvast bedankt,

Yiguo

Lukt het wel om bij een ander spel de PS1-controller in slot 2 te gebruiken? Werkt die PS2-controller wel naar behoren in slot 2. Door dat te proberen weet je of het ofwel aan het spel ofwel aan het slot van de PS2 zelf ligt. Mocht het tweede werken, dan kun je natuurlijk gewoon de PS1-controller in slot 1 doet en die van de PS2 in slot 2, dan lijkt me dat er geen probleem meer is. Ikzelf gebruik ook vaak een PS1-controller om te spelen en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, maar volgens mij kan het per spel verschillen.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie snelle reacties, de PS1 controller werkt wél bij GTA San Andreas maar niet bij Def Jam Vendetta...in geen enkele slot. Ik vind het eigenlijk hartstikke jammer, maar heel misschien mag ik de PS1 controller met me neefje ruilen voor een van zijn PS2 controllers. Dat doet ie hopelijk wel. Maar voor de rest bedankt hè! ^_^

Geplaatst:

bij de meeste ps2 games en meestal de nieuwste games die in het jaar 2003 zijn uitgekomen heb je een dualschock

2 nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...