Jump to content

Pain , .. in the ass


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Yes again, maakte deze code werkte en bij laatste stukje niet , heb al alles geprobeerd ondertussen maar nog altijd niet op lossen...

{
 use macro (Ctrl+J) "headsa"
 to insert a file header	  
}
{$VERSION 3.0.0000}
var
$PLAYER_CHAR: Player
end // var 
03A4: name_thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
0111: toggle_wasted_busted_check 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at -1237.761 -88.17692 
03CB: set_rendering_origin_at -1237.761 -88.17692 14.14844
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at -1237.761 -88.17692 14.14844 
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
0373: set_camera_directly_behind_player 
01B6: set_weather 0 
0001: wait 0 ms 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "JEANSDENIM" model "JEANS" body_part 2 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 
070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 
01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 
016A: fade 1 time 0 
04BB: select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250
03E6: remove_text_box 

:INFRARED
if or 
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BANDITO 
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HOTKNIFE 
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BFINJECT
jf @INFRARED

:INFRARED_1
0001: wait 0 ms
00D6: if
00E1: player 0 pressed_key 8
jf @INFRARED
0001: wait 0 ms
08B2: toggle_thermal_vision 1
0002: jump @INFRARED_3

:INFRARED_3
if
00E1: player 0 pressed_key 8
jf @INFRARED_3
0001: wait 0 ms
08B2: toggle_thermal_vision 0

end_thread

Why again a wait ? :@

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

:INFRARED_3
if
00E1: player 0 pressed_key 8
jf @INFRARED_3

Hier mist een wait ...

dus:

:INFRARED_3
0001: wait 250 ms
if
00E1: player 0 pressed_key 8
jf @INFRARED_3

Geplaatst:
Why again a wait ? :@

je moest hier wel een wait plaatsen, omdat je hier een loop hebt gemaakt, dus een stukje code wat steeds achter elkaar blijft controleren of de knop is ingedrukt. je moet hier altijd een wait gebruiken omdat je anders een crash krijgt.

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...