.:TOM:. Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Yes again, maakte deze code werkte en bij laatste stukje niet , heb al alles geprobeerd ondertussen maar nog altijd niet op lossen... { use macro (Ctrl+J) "headsa" to insert a file header } {$VERSION 3.0.0000} var $PLAYER_CHAR: Player end // var 03A4: name_thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: toggle_wasted_busted_check 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at -1237.761 -88.17692 03CB: set_rendering_origin_at -1237.761 -88.17692 14.14844 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at -1237.761 -88.17692 14.14844 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 0373: set_camera_directly_behind_player 01B6: set_weather 0 0001: wait 0 ms 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "JEANSDENIM" model "JEANS" body_part 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 016A: fade 1 time 0 04BB: select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box :INFRARED if or 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BANDITO 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #HOTKNIFE 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BFINJECT jf @INFRARED :INFRARED_1 0001: wait 0 ms 00D6: if 00E1: player 0 pressed_key 8 jf @INFRARED 0001: wait 0 ms 08B2: toggle_thermal_vision 1 0002: jump @INFRARED_3 :INFRARED_3 if 00E1: player 0 pressed_key 8 jf @INFRARED_3 0001: wait 0 ms 08B2: toggle_thermal_vision 0 end_thread Why again a wait ? Bewerkt: 1 november 2007 door .:TOM:. Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 :INFRARED_3 if 00E1: player 0 pressed_key 8 jf @INFRARED_3 Hier mist een wait ... dus: :INFRARED_3 0001: wait 250 ms if 00E1: player 0 pressed_key 8 jf @INFRARED_3 Reageren
Black Force Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Why again a wait ? je moest hier wel een wait plaatsen, omdat je hier een loop hebt gemaakt, dus een stukje code wat steeds achter elkaar blijft controleren of de knop is ingedrukt. je moet hier altijd een wait gebruiken omdat je anders een crash krijgt. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.