Johannetje2 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 IK heb nu dit systeem op mijn server gezet. Maar na 3 uur begint het opeens raar te doen, raak ik mijn adminlvl en geld kwijt! Server aantal keren gerestart, en zelfs gerestored, maar zonder resultaat! Wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) simpel Het systeem van sandra is leuk gedaan en het klopt ook wel alleen er zit 1 foutje in: OnPlayerDisconnect(playerid) Omdat iedereen die dit script gebruikt daar last van heeft. heb ik een update gemaakt >> Nieuwe ACC systeem klik hiero << Admin commands zijn makkelijk toe te voegen. if (pInfo[playerid][level] >= 1) //als het admin level 1 of hoger moet zijn { //hier je code } else { SendClientMessage(playerid,KLEUR,"Je bent geen admin"); } voor deze command moet je level 1 zijn of hoger. if (pInfo[playerid][level] == 1) //als hett admin level 1 is. { //hier je code } else { SendClientMessage(playerid,KLEUR,"Je bent geen admin level 1"); } Deze command werkt alleen als je level 1 bent Hopelijk is het nu duidelink over die commands. Bewerkt: 22 oktober 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarfaceJR Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Opgelost! Bewerkt: 27 september 2009 door ScarfaceJR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nulop Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Dit zal ik zeker gebruiken. Hier is trouwens een kleinigheidje: Als de speler ''/register'' intypt, word er niet gevraagd of hij/zij is ingelogd. Misschien wel handig om erbij te zetten ((alhoewel het ook wel op te maken is hoe het moet )) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Incognation Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Nice tut Sandra, hier heb ik zeker wat aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nulop Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Nog een klein vraagje: Ik wil graag ook een /setname command hebben, is er ook een mogelijkheid om de naam van zo'n playerfile aan te passen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Nog een klein vraagje: Ik wil graag ook een /setname command hebben, is er ook een mogelijkheid om de naam van zo'n playerfile aan te passen? maak een cmd waar je de ID en een stukje tekst mee ophaald en doe dan SetPlayerName(ID,tekst); //het id kan anders zijn bijv, give_id of etc.. en voor de tekst het zelfde.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nulop Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Nog een klein vraagje: Ik wil graag ook een /setname command hebben, is er ook een mogelijkheid om de naam van zo'n playerfile aan te passen? maak een cmd waar je de ID en een stukje tekst mee ophaald en doe dan SetPlayerName(ID,tekst); //het id kan anders zijn bijv, give_id of etc.. en voor de tekst het zelfde.. Dat heb ik al, maar dat veranderd alleen de naam van de speler zelf, niet van zijn/haar playerfile. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Nog een klein vraagje: Ik wil graag ook een /setname command hebben, is er ook een mogelijkheid om de naam van zo'n playerfile aan te passen? maak een cmd waar je de ID en een stukje tekst mee ophaald en doe dan SetPlayerName(ID,tekst); //het id kan anders zijn bijv, give_id of etc.. en voor de tekst het zelfde.. Dat heb ik al, maar dat veranderd alleen de naam van de speler zelf, niet van zijn/haar playerfile. Je kan alle info uit zijn/haar playerfile tijdelijk in een variable zetten, en dan zijn/haar playerfile verwijderen, en dan een nieuwe aanmaken met zijn/haar nieuwe naam, en daar sla je de informatie weer in op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Je kan alle info uit zijn/haar playerfile tijdelijk in een variable zetten, en dan zijn/haar playerfile verwijderen, en dan een nieuwe aanmaken met zijn/haar nieuwe naam, en daar sla je de informatie weer in op. moeilijk doen of niet..... dini_IntSet(....); verander gewoon de file.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Je kan alle info uit zijn/haar playerfile tijdelijk in een variable zetten, en dan zijn/haar playerfile verwijderen, en dan een nieuwe aanmaken met zijn/haar nieuwe naam, en daar sla je de informatie weer in op. moeilijk doen of niet..... dini_IntSet(....); verander gewoon de file.... Uhm, dan verander je een integers uit het bestand, of maak je een nieuwe aan, je veranderd niet de bestandsnaam, en dat is wat nulop wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Werkt dit ook voor een betaalde server op ServerFFS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Werkt dit ook voor een betaalde server op ServerFFS? Waarom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nulop Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Gaat goed, maar is er ook een manier om de playerfiles in een andere map op te slaan? (BV: scriptfiles/Accounts) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Gaat goed, maar is er ook een manier om de playerfiles in een andere map op te slaan? (BV: scriptfiles/Accounts) kan wel maar met udb_encode() werkt dat NIET Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.