Plakjekaas Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ik krijg verdorie telkens dit : fatal error 100: cannot read from file: "dudb" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Ik krijg verdorie telkens dit : fatal error 100: cannot read from file: "dudb" Download de include dudb en zet hem in je pawno/include folder. open dan pawno opnieuw. and try again. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2012 Ik zal binnenkort (vanavond misschien?) eens even kijken om hem te herschrijven in sscanf 2.5 met zcmd. Maar wel even kijken hoever ik dan kom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MT96 Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2012 goede tutorial! bedankt deze ga ik zeker gebruiken :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.