Sandra Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Je bent haakjes vergeten ná de '3' : if(adminlevel[playerid] == 3 { moet zo worden: if(adminlevel[playerid] == 3) { Bewerkt: 16 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnoww Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 aah kijk, dat was m! Bedankttt Ben nu bezig met zon menu maken via jou tut sandra , alleen dan om autos te spawnen ipv te teleporten! Keep up the good work Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiagox2005z Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 beautiful topic! I am new here!!! and i am brazilian! (my english bad!) I liked of the forum!!! thank you!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
randolph Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 heey, ik zoek al een tijdje een goed acount script dit is een goede alleen hoe maak ik het zo dat er ook wapens worden opgeslagen?? mvg Randolph koops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 hallo, Ik heb een speler, die zich geregistreerd heeft, bij mijn server, die admin level 3 is. Het vreemde is, ik heb het niet gedaan. Hoe zou dit kunnen, hij kan nooit mijn rcon wachtwoord weten. ???? gr steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 hallo,Ik heb een speler, die zich geregistreerd heeft, bij mijn server, die admin level 3 is. Het vreemde is, ik heb het niet gedaan. Hoe zou dit kunnen, hij kan nooit mijn rcon wachtwoord weten. ???? gr steve Is dit alleen bij die ene speler, of gebeurt het bij alle spelers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 tot nu toe die enkele speler, heb in het log. bestand ook niet gezien dat hij rcon gebruikt heeft. gr steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Hoi, Ik zou graag het commando,.. /kill willen toepassen, bv bij admin level 2. Zou iemand mij daar mee kunnen helpen? gr Steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 if(strcmp(cmd, "/kill", true)==0) { if(adminlevel[playerid] == 2) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); } return 1; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 if(strcmp(cmd, "/kill", true)==0) { if(adminlevel[playerid] == 2) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); } return 1; } Dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Heey, sorry maar ik ben noob. Maar onder welke bestand moet je het opslaan?. Ik snap dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Je maakt een gamemode in een .pwn bestand, deze compile je vervolgens door middel van het programma Pawno. De gamemode die is gecompileerd zet je in de 'gamemodes'-map. Deze map vind je in de map waar je je server neer hebt gezet. Voor een uitgebreide Nederlandse tutorial over een Sa-mp server maken verwijs ik je door naar dit topic. Succes met scripten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Oke, maar hij geef ook een foutmelding dat ie dudb niet kan vinden ofzo Waar kan ik hem vandaan halen?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Een eenvoudige zoekactie met de termen 'download dudb' doet wonderen. Afijn, hier is de download. Veel plezier met scripten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Een eenvoudige zoekactie met de termen 'download dudb' doet wonderen. Afijn, hier is de download. Veel plezier met scripten Waar moet ik hem neerzetten?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.