.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Klik hier voor de download. Eenmaal gedownload, pak je hem uit met WinRAR. Kopieer het bestand en plak deze in 'samp\pawno\include'. Klaar Reageren
nulop Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Bedankt ok laat dat maar, ik heb het al. Bewerkt: 3 oktober 2008 door nulop Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Mijn dudb geeft een error, en als ik ysi probeer geeft die ook een error. De error: C:\Documents and Settings\Hans_2\Bureaublad\samp server\pawno\Peertje.pwn(270) : warning 203: symbol is never used: "ret_memcpy" Dit is de regel die erbij hoort: #include <dudb> Wat doe ik fout? Volgens de tut moet het simpel met dit regeltje werken. En ik heb hem wel gedownload en in de map include's geplaatst. ---------------------------------------------------------------------- @Hieronder, Geweldig! Bewerkt: 22 oktober 2008 door Bierbuikje Reageren
Sandra Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Die warning geeft aan dat de functie (of variabele wat dan ook) niet gebruikt is. Om pawno deze waarschuwing te laten negeren, voeg dit toe na de #includes <blablabla's> #pragma unused ret_memcpy Reageren
Scofield6 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb 1 vraag, Hoe kan ik meerdere dingen opslaan zoals: skin, wapens enz.? Ik heb inmiddels antwoord op de vraag. Bewerkt: 28 oktober 2008 door Scofield6 Reageren
FUNExtreme Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Heya Sandra ik heb een vraagje. Ik heb een bugg gefixt in mijn admin script dat ik aan het maken ben door ubd_encode the gebruiken!! Heel erg bedankt hiervoor Maar nu zit ik met het probleem dat de Ini files niet in de folder /Fadmin/Fusers komt maar gewoon in scriptfiles!! Ik gebruik dit: format(Fadmin, sizeof(Fadmin), "\\Fadmin\\Fusers\\%s.ini", ConnectName); Waarom werkt het niet??? PS het staat op de juiste plaats want het heeft al gewerkt Bewerkt: 17 december 2008 door FUNExtreme Reageren
Sandra Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 - Je moet het andere steepje gebruiken - Er moet maar 1 streepje tussen verschillende mappen - Vooraan hoeft geen streepje: format(Fadmin, sizeof(Fadmin), "Fadmin/Fusers/%s.ini", ConnectName); Reageren
FUNExtreme Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Het werkt nog steeds niet Hiet moet het naartoe. F:\San andreas server stuff\test server\scriptfiles\Fadmin\Fusers\ Maar het staat hier. F:\San andreas server stuff\test server\scriptfiles Reageren
CAR Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Sandra alles doet het perfect Maar kan je ook een /veranderwachtwoord command ofo maken dat iemand zijn wachtwoord kan veranderen?? Bijv: als de admin toestemming geeft, door een andere command (ik ben niet zo goed in het maken van commands) Bewerkt: 27 januari 2009 door CAR Reageren
jorD1 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Sandra alles doet het perfectMaar kan je ook een /veranderwachtwoord command ofo maken dat iemand zijn wachtwoord kan veranderen?? Bijv: als de admin toestemming geeft, door een andere command (ik ben niet zo goed in het maken van commands) Ja dit zo ik ook wel willen weten hoe je een /changepass en een /changenick kan maken Reageren
masterkey Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Sandra dikke vette respect voor het schrijven van deze tut. Bedankt ik heb er veel aan bovendien werkt het perfect. Thnx queen of pawno Reageren
GforceNL Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 wow Bedank Sandra je hebt me echt geholpen !!!!!! :tu: Reageren
thuron Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb veel aan deze tut gehad, ik had dat scriptje wat je erbij gevoegd had, even gebruikt, maar na een tijdje begon ie alle gegevens door elkaar te rommelen, dat is jammer. Reageren
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik zit met 2 vraagies 1. Kan ik eigenlijk de file in een appart mapje bijv. users laten komen? 2. is er de mogelijk heid een /changenick en /changepass command voor te maken? Greetz jor[D]1 Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Om bestanden in een aparte map op te slaan: Ga in je map scriptfiles, en maak alvast de map aan waar de bestanden in moeten, bv UserFiles (anders zal de server crashen) Zet dit in je script (aan te passen naar eigen wensen): // Bovenaan new gUserFile[128]; // Player connect etc. GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); format(gUserFile, sizeof(gUserFile), "UserFiles/%s.txt", udb_encode(playername)); // Register commando's etc. dini_Create(gUserFile); dini_IntSet(gUserFile, "level", 1); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.