Gast Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Hallo.. Zeg ik heb een probleempje.. Als ik deze tutorial gevolgd heb, en het compiled krijg ik deze errors : ..\mijnscript.pwn(156) : error 017: undefined symbol "logged" ..\mijnscript.pwn(156) : warning 215: expression has no effect ..\mijnscript.pwn(156) : error 001: expected token: ";", but found "]" ..\mijnscript.pwn(156) : error 029: invalid expression, assumed zero ..\mijnscript.pwn(156) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Ik krijg het bij deze code public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } Heeft misschien iemand een enig idee hoe ik dit fix? Bewerkt: 11 mei 2009 door Gast Reageren
jorD1 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Hallo..Zeg ik heb een probleempje.. Als ik deze tutorial gevolgd heb, en het compiled krijg ik deze errors : ..\mijnscript.pwn(156) : error 017: undefined symbol "logged" ..\mijnscript.pwn(156) : warning 215: expression has no effect ..\mijnscript.pwn(156) : error 001: expected token: ";", but found "]" ..\mijnscript.pwn(156) : error 029: invalid expression, assumed zero ..\mijnscript.pwn(156) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Ik krijg het bij deze code public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } Heeft misschien iemand een enig idee hoe ik dit fix? Heb je boven aan wel. new logged[MAX_PLAYERS]; Dit; public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } heb ik ook en dat werkt gewoon. Reageren
Gast Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Hallo..Zeg ik heb een probleempje.. Als ik deze tutorial gevolgd heb, en het compiled krijg ik deze errors : ..\mijnscript.pwn(156) : error 017: undefined symbol "logged" ..\mijnscript.pwn(156) : warning 215: expression has no effect ..\mijnscript.pwn(156) : error 001: expected token: ";", but found "]" ..\mijnscript.pwn(156) : error 029: invalid expression, assumed zero ..\mijnscript.pwn(156) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Ik krijg het bij deze code public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } Ik heb het al gefixed een tijdje geleden.. Ik had de "new" dingen op een verkeerde plek.. In ieder geval, bedankt Heeft misschien iemand een enig idee hoe ik dit fix? Heb je boven aan wel. new logged[MAX_PLAYERS]; Dit; public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } heb ik ook en dat werkt gewoon. Ik heb het al gefixed een tijdje geleden.. Ik had die 'new' dingen op de verkeerde plek In ieder geval, bedankt Bewerkt: 12 mei 2009 door Gast Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) EDIT:Probleem al opgelost Bewerkt: 13 mei 2009 door Kryziek Reageren
Pattypat Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb een vraag, waar moet je 't script neerzetten ? De Tutorial van pagina 2 Bestaat niet meer. Graag even uitleg. Greetzz Pattypat EDIT : Ik heb hem in een superleeg Pawno bestand gedaan, Nu werkt het. Alleen staat er dan bij het begin. Dat ik Login moet gebruiken terwijl ik nog helemaal geen account heb. Dat klopt niet! wat moet ik aanpassen ? Bewerkt: 17 mei 2009 door Pattypat Reageren
jorD1 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent nog niet ingelogd! Gebruik /login [wachtwoord]!"); } return 1; } Je kan dat veranderen in: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent nog niet ingelogd! Gebruik /login [wachtwoord] of /register [wachtwoord]!"); } return 1; } Bewerkt: 17 mei 2009 door jorD1 Reageren
Pattypat Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Srry voor dubbelpost maar nog een probleem. Ik gebruik het nu als Filterscript. Alleen komt er bij een willekeurige mode niet bij het begin het tekstje wat er moet komen. Als je dan gewoon /login [wachtwoord] doe, dan doet hij het nog gewoon. Iemand een oplossing ? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) ff iets tussen door, hoe maak je een /admins cmd hier voor dat je een lijst krijgt met alle admins die online zijn?? IEMAND? kommop er is tog wel niemand tussen die het weet? nog steeds niemnad?... Bewerkt: 25 mei 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Ymosky Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Dat commando heb ik toevallig in mn eigen GM zitten, je zult het alleen wel wat om moeten bouwen wil het werken met het acountsysteem / adminsysteem. if(strcmp(cmdtext,"/admins",true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE, "These are the people currently able to help you:"); new admins = 0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) == 1) { if(IsPlayerAdmin(i)) { admins++; new pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname)); format(string, sizeof(string), "%d) Name: %s, ID: %d", admins, pname, i,(i)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSTEELBLUE, string); } } } if(admins == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_DARKRED, "[ERROR]: There are no admins currently online"); } return 1; } Hier eentje in Pastebin, is makkelijker kopieren en plakken Bewerkt: 25 mei 2009 door Ymosky Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 okeee.. alleen dat admin systeem werkt anders IsPlayerAdmin das voor rcon admins Reageren
Remcconen Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 okeee..alleen dat admin systeem werkt anders IsPlayerAdmin das voor rcon admins Het enigste wat je hoeft te veranderen is IsPlayerAdmin(i) voor jou manier om adminlevel op te slaan. Die "i" staat voor alle playerid's. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) zo dus if (adminlevel[i] >= 1) { // etc } Bewerkt: 30 mei 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Ymosky Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Ja, als jij het admin-systeem van =>Sandra<= gebruikt wel tenminste Het kan trouwens ook zo zijn: if (adminlevel(i) >= 1) { // etc } maar dat weet ik zo heel gauw eventjes niet eigenlijk , gewoon uitproberen.. Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ja, als jij het admin-systeem van =>Sandra<= gebruikt wel tenminsteHet kan trouwens ook zo zijn: if (adminlevel(i) >= 1) { // etc } maar dat weet ik zo heel gauw eventjes niet eigenlijk , gewoon uitproberen.. Het is wel de manier van JD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.