Jump to content

Hulp bij wagens importeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem met mijn SA, ik heb een paar wagens geimporteerd maar elke keer als ik wil opstarten, en hij is aan het laden stopt hij in het midden ineens komt er op mijn scherm dat er een fout zit in gta_sa.exe en dat het wordt afgesloten.

Ik heb hem al gedowngrade naar v1.0 maar nog gaat het niet

Bewerkt: door white gangsta
Geplaatst:
Ik heb een probleem met mijn SA, ik heb een paar wagens geimporteerd maar elke keer als ik wil opstarten, en hij is aan het laden stopt hij in het midden ineens komt er op mijn scherm dat er een fout zit in gta_sa.exe en dat het wordt afgesloten.

Van harte welkom op het forum, 'white gangsta'! :)

Hoogstwaarschijnlijk is de foutmelding afkomstig van een verkeerde versie. GTA: San Andreas is namelijk opgesplitst in twee belangrijke versies: V1 en V2. Op het eerste gezicht zie je geen verschil, maar het belangrijkste punt tussen beide is dat je met de eerste versie wel kunt modden, en met de latere V2 helaas niet. Ik adviseer je deze patch te installeren, hiermee word V2 gedowngrade naar V1, wat dus betekent dat het daarna wél mogelijk is om met mods te spelen. Heeft de patch verder geen invloed gehad, dus blijft de foutmelding, dan kan het probleem veroorzaakt worden door een niet correct geïnstalleerde mod.

Geplaatst:

Van harte welkom op het forum, 'white gangsta'! :)

Hoogstwaarschijnlijk is de foutmelding afkomstig van een verkeerde versie. GTA: San Andreas is namelijk opgesplitst in twee belangrijke versies: V1 en V2. Op het eerste gezicht zie je geen verschil, maar het belangrijkste punt tussen beide is dat je met de eerste versie wel kunt modden, en met de latere V2 helaas niet. Ik adviseer je deze patch te installeren, hiermee word V2 gedowngrade naar V1, wat dus betekent dat het daarna wél mogelijk is om met mods te spelen. Heeft de patch verder geen invloed gehad, dus blijft de foutmelding, dan kan het probleem veroorzaakt worden door een niet correct geïnstalleerde mod.

ja ma da ebk al gedaan, vergete te vertelle sry, ma da is al gebeurt mar nog gaat het niet, ksnapt nie...

Geplaatst:
ja ma da ebk al gedaan, vergete te vertelle sry, ma da is al gebeurt mar nog gaat het niet, ksnapt nie...

Als de patch niet geholpen heeft, dan is de kans groot dat je de mod niet juist geïnstalleerd hebt. Laten we ten eerste beginnen met het verwijderen van de mod(s), het liefste door middel van back-up bestanden. Indien je ze kwijt bent, kun je ze aanvragen in dit topic. Vervolgens is het zaak om de mod weer te installeren. Dit raad ik je aan te doen met een tutorial die je alles stap voor stap uitlegt, zodat de kans op fouten kleiner is. Mocht je gebruik maken van de IMG Tool, dan raad ik je aan gebruik te maken van deze tutorial. Maak je echter gebruik van SAMI, lees dan deze tutorial door.

Geplaatst:

Ik heb met die SAMI perfect gedaan wat er in die tut stond, maar er komt nog altijd op dat het moet worden afgesloten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...