Donald-Duck Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) IK heb net even dit in elkaar gezet, het duurde langer om de render te maken dan de sig te maken als je hier geen bewegende plaatjes mag plaatsen dan haal ik hem weg Bewerkt: 2 november 2007 door Donald-Duck Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ziet er vrolijk uit. Misschien kun je nog even kijken wat voor kleuren je nog meer voor de achtergrond kan gebruiken. Iets met blauw zou ook wel leuk kunnen staan denk ik. Donald is goed uitgeknipt, dus je lange werk is niet voor niks geweest. Oja, je mag gewoon bewegende afbeeldingen plaatsen hoor. Het leuke van de tekst zijn die belletjes vind ik. Ga zo door. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 nog meer rates .Levi., bedankt voor de rate Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 de achtergrond valt eigelijk wel een beetje erg uit de toon dus mischien als je het blauw maakt is het al mooier, verder ziet het er heel goed uit en erg vrolijk, de render is goed uitgeknipt en de tekst is wel leuk. rate: 7.0 Reageren
kuys Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 idd vrolijke kleuren, net zoals de vrolijke duck, past er dus precies bij:D 7/10 ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.