MasterminD12 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Ik wou graag men psp updaten van 3.40 naar 3.50 maar ik vindt er niet de goeie site ofzo voor .... want als ik die download in PSP\GAME\UPDATE ( Moest ik wel zelf aanmaken die mappen ) dan zegt het dat het een Corrupted File is, via internet kan ik geen verbinding maken ( iets met de router thuis ) en is het trouwens waar dat bij de 3.50 een iso lezer erin zit? Edit: heb em geupgrade naar 3.72 firmware.... nu een downgrader vinden ... -.-' Bewerkt: 2 november 2007 door MasterminD12 Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Er is volgens mij nog geen downgrader voor 3.72 oor xD Maar dat is trouwens ook illegaal... dus mag ik je niet bij helpen lol. IK hou het lekker legaal... ik denk ik mezelf 'Laat die arme mensen maar met een gedowngrade gedownloade spellen spelen' IK heb straks een Navigatie systeem van Go!Explore en Go!Messenger XD Bewerkt: 5 november 2007 door joshoon Reageren
M.Gordon Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 IK heb straks een Navigatie systeem van Go!Explore en Go!Messenger XD Gedowngrade PSP's kunnen ook Go!Explore en Go!Messenger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.