G13nn Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Jij gaf toch echt instructies voor het formatteren van een HD in windows, en op diezelfde HD draait windows nog steeds actief op bendeboy.nl ja, niet zo vreemd als je mede beheerder bent Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik heb zojuist Windows vista opnieuw geinstalleerd. Maar er kwam niets van schijf formateren ofzo. Er kwam alleen een bericht dat de vorige windows in een "Windows.old" zal geplaatst worden. Dus nu staat er in mijn c station Windows Vista die ik nu heb geïnstalleerd en de Windows Vista die ik ervoor had in een andere map. Zou het erg zijn als ik die map zou verwijderen ? Reageren
G13nn Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Bij een windows XP installatie was het altijd anders, je kan dan de oude windows nu gewoon verwijderen lijkt me. Reageren
Thabit Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hier thuis zeggen wel altijd iets van format C in de BIOS, iemand hier meer verstand van? Is misschien tip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.