michael50000 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 owwwwww morgen is het eindelijk gamepower expo GENT,in belgie dus!!!!mss zet ik dit topic wat laat op maar wie gaat er gaan?alle nederlanders uitgenodigd Reageren
thug Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) ooo ik ben zaterdag geweest. het is er wel redelijk klein hé maar echt de moeite waard om eens te gaan de nieuwste games lagen. @na een uurtje of 3 heb je alles twee keer gezien als rap kijkt ben niet lang gebleven van 8tot3uur Bewerkt: 7 november 2007 door thug Reageren
VforV Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ben geweest, samen met Arno en Svenie. Vond het echt maar flauw. Niet eens vette games, nogal klein (al was het pas de 2de editie) en al die muziek zo danig door elkaar (om ter luidst) dat je er gek van werd. Af en toe even een game gespeeld, als er eindelijk eens een console vrij was. :') Reageren
michael50000 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ben geweest, samen met Arno en Svenie. Vond het echt maar flauw. Niet eens vette games, nogal klein (al was het pas de 2de editie) en al die muziek zo danig door elkaar (om ter luidst) dat je er gek van werd. Af en toe even een game gespeeld, als er eindelijk eens een console vrij was. :') zelfde ervaring ja!maar ik vergeef het ze omdat het pas 2de editie was maar ze stelden er toch op kinepolis scherm Call Of Duty 4 voor en da was MACHTIG maar idd veel te luide muziek en inderdaad VEEEEEEEEL te klein Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.