Jump to content

game power expo

michael50000

Recommended Posts

Geplaatst:

owwwwww morgen is het eindelijk gamepower expo GENT,in belgie dus!!!!mss zet ik dit topic wat laat op maar wie gaat er gaan?alle nederlanders uitgenodigd :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

ooo ik ben zaterdag geweest.

het is er wel redelijk klein hé maar echt de moeite waard om eens te gaan

de nieuwste games lagen.

@na een uurtje of 3 heb je alles twee keer gezien als rap kijkt ben niet lang gebleven van 8tot3uur

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ben geweest, samen met Arno en Svenie. Vond het echt maar flauw. Niet eens vette games, nogal klein (al was het pas de 2de editie) en al die muziek zo danig door elkaar (om ter luidst) dat je er gek van werd. Af en toe even een game gespeeld, als er eindelijk eens een console vrij was. :')

Geplaatst:
Ben geweest, samen met Arno en Svenie. Vond het echt maar flauw. Niet eens vette games, nogal klein (al was het pas de 2de editie) en al die muziek zo danig door elkaar (om ter luidst) dat je er gek van werd. Af en toe even een game gespeeld, als er eindelijk eens een console vrij was. :')

zelfde ervaring ja!maar ik vergeef het ze omdat het pas 2de editie was maar ze stelden er toch op kinepolis scherm Call Of Duty 4 voor en da was MACHTIG maar idd veel te luide muziek en inderdaad VEEEEEEEEL te klein

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...