Jump to content

SC4

moechy

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen, weet er iemand een goede en werkende trainer voor SC4?

want ik had er al een paar geprobeerd zonder succes en het dient eigenlijk vooral voor geld.

Geplaatst:

Er zijn haast geen goeie trainers. (Voor zover ik heb gezocht.)

Maar doe die tutorials, vooral die''veel geld tutorial''.

------

Begin met oliecentralen.

Dan pas met huizen en industrie.

Geplaatst:

ik gebruik vooral schone energie zoals windmolens :puh: maar mijn stad evolueert maar niet :duh: hoe komt dit en zijn er echt geen werkende money-trainers want die cheat gaat echt wat traag :puh:

Geplaatst:
ik gebruik vooral schone energie zoals windmolens :puh: maar mijn stad evolueert maar niet

Het opbouwen van een stad kost best wat tijd, hoor. Je hebt niet zo even een goedlopende stad gebouwd. Vroeger, in de tijd dat ik nog Sim City 3000 speelde, lukte het me gewoon amper om een nieuwe stad te bouwen. Meestal moet alles zich eerst nog ontwikkelen, en daarom is de kans groot dat je al vroeg tegen veel problemen oploopt (je komt bijvoorbeeld in het rood te staan). Echter krijg je beetje bij beetje de kans om je stad te verbeteren, naar mate de tijd vordert.

Begin gewoon met iets kleins. Loopt dat goed, breid dan uit en ontwikkel je stad. In je kleine stad zorg je ervoor dat je de basisdingen hebt, zoals een brandweerkazerne, school, enzovoorts. Ga vooral de stad niet uitbreiden als het dreigt mis te gaan. Nee, wacht totdat het geheel in evenwicht is en probeer dan langzaam uit te breiden.

:duh: hoe komt dit en zijn er echt geen werkende money-trainers want die cheat gaat echt wat traag :puh:

Ik vind het persoonlijk erg zonde om cheats te gebruiken. De kunst van het spel is namelijk een goede stad bouwen, en dat is inderdaad erg moeilijk omdat het enorm realistisch is. Het spel is waarschijnlijk ook geen uitdaging meer voor je als je gaat cheaten, en ik denk dat het hem juist in die uitdaging zit. Maar ja, ik laat je verder helemaal vrij in je keuze. Het is jouw speelstijl... :)

Geplaatst:

Ook nog een handige tip. Vroeger bij 3000 kon je ook altijd contracten afsluiten met de buren voor stroom, wegen en water. Hiervoor geven ze jou geld. Dus dat brengt ook weer geld in het laatje. :Y

Geplaatst:

Volgens kan mij kan dat nu ook.

Leg een spoor/weg of weet ik veel aan, en leg de weg/spoorlijn naar de rand van een andere stad die naast je ligt.

Zorg dan wel dat je een buurstad hebt!

Geplaatst:
Volgens kan mij kan dat nu ook.

Leg een spoor/weg of weet ik veel aan, en leg de weg/spoorlijn naar de rand van een andere stad die naast je ligt.

Zorg dan wel dat je een buurstad hebt!

Bij simcity 3000 krijg ik een melding dat ze te weinig stroom binnen krijgen en dat ze het contract verscheuren waarop ik geld verlies...terwijl er wegen zijn afgesloten en elektriciteits kabels en water buizen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

je geld op pijl houden is eigelijk niet zo moeilijk. Je moet in ieder geval zorgen dat al je huizen verbonden zijn aan een waterleiding, stroomleiding, wegennetwerk en natuurlijk werk! Dit kun je creëren door industrie of handelsbedrijven te bouwen. Daarnaast moet je ook verscheidene voorzieningen in de buurt hebben (scholen, politiebureau's etc). Bij deze moet je er dus vooral op letten, als je op ze klikt, dat het schuifbalkje, ook maar net over het benodigde heen zit. Anders geef je veel te veel uit en verlies je veel te veel. Als je deze zaken allemaal goed in orde hebt zul je snel een goed welvarende buurt hebben!

Bewerkt: door Naudin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...