Arsha93 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hiya iedereen, Ik heb net van deze site een savegame gedownload van 100%. Ik heb m in me map gezet van savegames en ook gechecked of het v1.0 was, net zoals mijn game is. En ja het was zo, dus daar kan t niet aan liggen. Want elke keer als ik mijn savegame wil laden die ik gedownload heb, sluit hij af(er is een fout opgetreden in GTASA.exe) of hij begint helemaal bij het begin van het spel.(missie nummer 1 dus) HELP!! kan iemand met een oplossing komen a.u.b. Dankjewel alvast Arsha* Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Als jij versie 1 hebt moet je ook een versie 1 savegame downloaden, maar als je versie 2 hebt moet je ook een versie 2 savegame downloaden. Zoals ik het zie heb je een verkeerde versie savegame gedownload voor jou spel. In de readme.txt kan je zien welke versie je hebt, versie 2 is ook zichtbaar in het hoofdmenu. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.