gta-pilot Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 HOI Ik had een paar textures veranderd met de txt workshop maar als ik dan ga kijken ziet het gebauw er vaag uit en en zie ik er niks van die textures @_@ Reageren
K.O. Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Punt 1: Het is TXD Workshop Punt 2: wat bedoel je met 'vaag'? Die omschrijving is net zo vaag als t woord. Plaats anders even een ingame screenshot. Punt 3: Stond rechtsonderaan wel de goeie GTA geselecteerd in TXD Workshop? Punt 4: Heb je de txd naam hetzelfde gehouden? Punt 5: Textures gecompresseerd? Punt 6: Krijg je verder geen foutmelding ofzo? Punt 7: Maak je gebruik van een alpha? Meer weet ik zo even niet te verzinnen, maar er zijn nog een paar dingen die je in de gaten moet houden. Vertel eerst maar eens wat gedetailleerder wat je nu eigenlijk doet. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 ik bedoel met 'vaag' dat ik de textures op een rare manier zie en dus niet goed (ik zie alleen de van veraf textures denk ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.