Jump to content

Probleem met Nvidia videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn videokaart. Een Nvidia 7600GS van 256MB. Het is als volgt: Als ik een spel doe (GTA, NFS, Scarface etc.) dan komt in elk spel rare -meestal witte- strepen voor. Toen ik de videokaart nog niet zo lang had, begon het al. Toen is mijn PC eens een keer helemaal schoongemaakt van binnen en is de videokaart er uitgehaald en opnieuw ingekomen. De strepen waren nog steeds niet weg. Maar sinds een tijdje heb ik dat het spel dat ik speel ook nog vastloopt. Ik heb hem ook al steeds de drivers geupdate.

Ik denk dat mijn kaart aan het hemelen is, maar ik weet het niet zeker.

Wie kan mij helpen?

Greetzzz GTAgangsta

EDIT: ff wat screens ervan

screenshot014ly5.jpg

Is van scarface

screenshot015qz2.jpg

van NFS Carbon. dit is dan nog niet zo erg met die strepen, maar het is wel eens erger

Bewerkt: door GTAgangsta
Geplaatst:

Waarschijnlijk is je grafische kaart aan het overlijden

of is het spel niet compatible met de kaart, dat kan ook.

Geplaatst:

ik kon met mijn oude Nvidia Geforce 6200se 256 MB//64 mb eigen geheugen en de rest jat hij van mij werkgeheugen. en daar draaide ik Gta sa op 1024×768 alles op low en nfsu 2 ook op die resolutie.

dus ik denk dat je videokaart aan het begin al half kapot was. :bonk:

en kan je geen screen plaatsen van de strepen.

Geplaatst:

zijn dit geen artifacts? wat dus betekend dat je videokaart kapot is? als dat zo is zul je moeten kijken voor een andere. als je overklokt zul je hem moeten terug schroeven want dan kan je ook zulke dingen krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...