Jump to content

Gta Sa Movie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bij gta san andreas de beginfilmpjes kwijt :duh:

En ik had de orginele cd maar die ben ik kwijt :N

Wil iemand deze alsjeblieft sturen als dat mag?

Of mag dat niet

Danz

Geplaatst:

Welke beginfilmpjes bedoel je precies? Ik heb hier wel iemand die alle missies van alle GTA's opneemt en online zet, dus inclusief filmpje, misschien dat je er wat aan hebt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik bedoel dat je dat graffiti hoort spuiten en die daarna

als je hem dus opstart

Bewerkt: door danz
Geplaatst: (bewerkt)
Welke beginfilmpjes bedoel je precies? Ik heb hier wel iemand die alle missies van alle GTA's opneemt en online zet, dus inclusief filmpje, misschien dat je er wat aan hebt

Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar hier staan alle missies van Grand Theft Auto San Andreas, Grand Theft Auto Vice City en Grand Theft Auto III.

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:

Ja ik bedoel het filmpje als je hem opstart.

als iemand hem wil sturen dan moet die wel in MPEG

want anders lukt het niet

maar dat is hij wel gewoon als je hem instaleert

alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

Dan kun je SA toch weer gewoon her-installeren? Het bestans is nl. 20 MB groot dat upload je niet even, en doorsturen gaat ook niet zo makkelijk.

Geplaatst:

hij zegt dat hij wel het originele spel heeft maar hij is de cd kwijt.Ikzelf denk dat je dan de nieuwe cd zult moeten kopen want zoals je hoort is het wat groot om door te sturen of te uploaden

Geplaatst:

Willen jullie dit echt nie tvoor me uploaden?

op speedyshare kan je tot 30 mb dus dan kan het toch wel

dan kan je de link sturen

Alvast bedankt

Danz

Geplaatst:

Om het spel te kunnen spelen heb je ook de originele DVD nodig. Is dit bij jou niet het geval, dan heb je of een illegale versie van het spel, of je hebt een no cd-crack in werking gezet.

In beide gevallen mogen wij je in principe niet helpen. Een no cd-crack hoeft niet altijd illegaal te zijn, maar wij kunnen gewoonweg niet controleren of jij hiernaast daadwerkelijk een origineel exemplaar in bezit hebt (+ het feit dat mensen met een illegale versie deze crack nodig hebben).

Beleid van het forum in dit soort situaties => :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...