danz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik ben bij gta san andreas de beginfilmpjes kwijt En ik had de orginele cd maar die ben ik kwijt Wil iemand deze alsjeblieft sturen als dat mag? Of mag dat niet Danz
Proximitus Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Welke beginfilmpjes bedoel je precies? Ik heb hier wel iemand die alle missies van alle GTA's opneemt en online zet, dus inclusief filmpje, misschien dat je er wat aan hebt
danz Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Ik bedoel dat je dat graffiti hoort spuiten en die daarna als je hem dus opstart Bewerkt: 2 november 2007 door danz
game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 hij bedoelt volgens mij the introduction,
Proximitus Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Je bedoelt of dat ene als je het spel net opstart, of dit:
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Als het spel net opstart natuurlijk
X-boy Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Welke beginfilmpjes bedoel je precies? Ik heb hier wel iemand die alle missies van alle GTA's opneemt en online zet, dus inclusief filmpje, misschien dat je er wat aan hebt Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar hier staan alle missies van Grand Theft Auto San Andreas, Grand Theft Auto Vice City en Grand Theft Auto III. Bewerkt: 2 november 2007 door X-boy
danz Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ja ik bedoel het filmpje als je hem opstart. als iemand hem wil sturen dan moet die wel in MPEG want anders lukt het niet maar dat is hij wel gewoon als je hem instaleert alvast bedankt
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Dan kun je SA toch weer gewoon her-installeren? Het bestans is nl. 20 MB groot dat upload je niet even, en doorsturen gaat ook niet zo makkelijk.
moechy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 hij zegt dat hij wel het originele spel heeft maar hij is de cd kwijt.Ikzelf denk dat je dan de nieuwe cd zult moeten kopen want zoals je hoort is het wat groot om door te sturen of te uploaden
danz Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Willen jullie dit echt nie tvoor me uploaden? op speedyshare kan je tot 30 mb dus dan kan het toch wel dan kan je de link sturen Alvast bedankt Danz
Bling Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Om het spel te kunnen spelen heb je ook de originele DVD nodig. Is dit bij jou niet het geval, dan heb je of een illegale versie van het spel, of je hebt een no cd-crack in werking gezet. In beide gevallen mogen wij je in principe niet helpen. Een no cd-crack hoeft niet altijd illegaal te zijn, maar wij kunnen gewoonweg niet controleren of jij hiernaast daadwerkelijk een origineel exemplaar in bezit hebt (+ het feit dat mensen met een illegale versie deze crack nodig hebben). Beleid van het forum in dit soort situaties =>
Recommended Posts