Jump to content

Barbapapa Sign.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe sign gemaakt weetje.

Comments en Ratings zijn altijd welkom brothers.

--

50centki4.png

--

Rustig G. Peace!

PizzaTonno.

Geplaatst:

_O_ Ik vind het een supersig. Hij past perfect hier op het forum. Ook vind ik het vet cool hoe je 50 cents zo gespiegeld hebt.

En dat peaceteken ertussen maakt het helemaal af.

Ik geef je een vette 9

Geplaatst:
mooi gemaakt, maar toch had ik een ander idee toen ik de naam barbapapa las :puh:

Tja.. Het leven zit vol met verrassingen..! :*D

Geplaatst:

Ik vind hem TE simpel.

Render + text 2 keer in spiegel beeld en dan nog simpele text.

Maar toch krijg je een 8 want hij ziet er niet slecht uit =P

Geplaatst:

Waarom kan iets wat simpel is niet gewoon mooi zijn. Ik vind het gewoon een vette sig al a PizzaTonno. Ik snap niet waarom er altijd geneuzel moet komen over effecten enzo. Laat gewoon iets vet zijn.

Geplaatst:
Waarom kan iets wat simpel is niet gewoon mooi zijn. Ik vind het gewoon een vette sig al a PizzaTonno. Ik snap niet waarom er altijd geneuzel moet komen over effecten enzo. Laat gewoon iets vet zijn.

Zeg dat nou ook eens tegen andere en dan geloof ik je.

Best mooie sig Pizza. Maar al simpel al dat hij is rate ik hem ook.

• Leuk font
  • Mooi gespiegelt
  • Leuk orgineel idee
  • 8.5? :*D

Geplaatst:

Simpel maar mooi en leuk gedaan. Bij Barbapappa had ik iets heel anders in gedachte maar dit is ook leuk ^_^

50Cent is goed uitgerendert en het effect op '50 Cent' is leuk gedaan. Ook de andere tekst is gedaan in een leuk font.

Maar wat mij opviel is dat hij een beetje een afwijkende hoogte is (158px). Je heb hem dus nu leuk als sig maar hij gaat over de richtlijnen van de hoogte heen.

Verder goede sig, 8,3.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Nounou, wat positief allemaal.

Ik heb een enorme hekel aan die "American Hiphip Street Criminal" Hype. En aan het woord 'weetje' aan het eind van een zin. De sig was al af met het hoofd van 50Cent en de tekst ernaast, daarnaast plak je een erg vage tekst waar ik geen reet van begrijp, maar dat zal wel aan mij liggen.

De kleuren passen redelijk goed bij elkaar, maar bij mij werkt het toevoegen van sarcastische rooskleurige peacetekens niet zo. Beetje standaart, zo heb ik op de middelbare school ook wel eens een hoger cijfer gehaald bij de wiskundeleraar. Je had de tekst 50Cent aan de rechterkant misschien wel zó mogen spiegelen dat we ook daadwerkelijk kunnen lezen, maar dit is natuurlijk een stuk makkelijker.

Echt veel werk heb je er dan ook niet aan gehad lijkt me. Het mag er dan leuk uit zien, maar inhoud heeft het niet. Denk maar aan Wilders... Geweldig uiterlijk, maar er komt nooit iets zinnigs uit. Misschien een idee voor je volgende werkje ^_^

4/10 :cya:

Geplaatst:
Nounou, wat positief allemaal.

Ik heb een enorme hekel aan die "American Hiphip Street Criminal" Hype. En aan het woord 'weetje' aan het eind van een zin. De sig was al af met het hoofd van 50Cent en de tekst ernaast, daarnaast plak je een erg vage tekst waar ik geen reet van begrijp, maar dat zal wel aan mij liggen.

Nee ligt niet aan jou, ben zelf een grote hiphop fan en die tekst slaat gewoon nergens op.. PizzaTonno doet dit gewoon om te provoceren door domme sigs te maken en andere te beledigen met z'n wigger taal.

Sig slaat iig nergens op.. Alle tekens en gespiegelde dingen door elkaar.. 2/10 voor de moeite.

>>> Door RonaldVC: Ontopic blijven graag, geldt voor iedereen.. Plaats een post met een beoordeling/rate, of gewoon niet posten...<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Nee ligt niet aan jou, ben zelf een grote hiphop fan en die tekst slaat gewoon nergens op.. PizzaTonno doet dit gewoon om te provoceren door domme sigs te maken en andere te beledigen met z'n wigger taal.

Sig slaat iig nergens op.. Alle tekens en gespiegelde dingen door elkaar.. 2/10 voor de moeite.

>>> Door RonaldVC: Ontopic blijven graag, geldt voor iedereen.. Plaats een post met een beoordeling/rate, of gewoon niet posten...<<<

Zodra 50 Cent ergens in een topic belachelijk wordt gemaakt ben jij altijd de eerste die er bovenop duikt.. :7 En je kent em niet eens!

Maar goed, ik moest ontopic:

Leuke sig op zich, maar de witte achtergrond ketst te veel af. De twee geweren daar bovenin zijn een beetje blurry en het 'peace'-teken komt niet echt lekker over met de felle rode kleur van Fiffy's cap. Misschien kan dat logo dan nog grijs o.i.d. maken. Dus ja, om eerlijk te zijn vind ik hem niet echt mooi.

Maar aan je post te zien is het meer sarcastisch bedoelt aangezien ik je al langer zie rondkruipen op't forum. ^_^

edit Ik lik Game zn ballen? :D

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

Zodra 50 Cent ergens in een topic belachelijk wordt gemaakt ben jij altijd de eerste die er bovenop duikt.. :7 En je kent em niet eens!

Jij kent Game niet eens en likt toch ook z'n ballen?

Geplaatst:

Houdt het maar weer even normaal. Geen uitlokkende ruzie's verwekken hier aub. De volgende posts mogen alleen betrekking hebben met het topic. Dus de creatie raten volgens de regels. Andere soorten posts zullen worden verwijderd.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Zo, dat kan je bijna met paint in elkaar zetten, Wel een mooie render en ook mooi die grote 50,

maar ik vindt hem zelf niet zo mooi.

render, erg mooi 85/100 :tu:

lettertype, ook wel mooi 75/ 100 :klap:

effecten, niet goed 3/10 :N

eindoordeel 6/10

^^^^^^^^^^^^^^^^

geldt alleen als het met een profesioneel programma is gemaakt, anders heb ik niks gezegd :sst:

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

Er zijn dingen die je met paint kan maken die mij niet eens in Photoshop lukken. Paint is voor de masters :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...