mike112 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) ik heb laast gta sa voor vista gekocht maar hij wekt niet ik heb windows vista home premium hij werkte eerst wel maar toen instalde ik een mod (heb gepatcht) en toen deed hij het nie dus ik unstalde mod en hij werkte nog nie toen unstalde en instalde ik dat spel en hij werkt nog niet terwijl de mod toen ik nog xp had wel wekte Geef een hartelijk apllaus voor de slechtste besturings systeem ooit »»» Windows vista ««« kan iemand me helpen Bewerkt: 2 november 2007 door mike112 Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 wat doet hij niet? start hij helemaal niet meer op of blijft hij op een bepaald moment hangen? Reageren
Badjas Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Je moet nog eens goed naar je systeem kijken, de systeemeisen nog eens goed bekijken en daarbij de vraag stellen: Kan mijn systeem SA aan? Anders moet je gewoon opnieuw installeren. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Je moet nog eens goed naar je systeem kijken, de systeemeisen nog eens goed bekijken en daarbij de vraag stellen: Kan mijn systeem SA aan? Anders moet je gewoon opnieuw installeren. het lijk mij wel dat hij Gta san andreas aankan. anders draait hij geen vista eerst deed hij het wel dus ik snap het ook niet echt Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 het meest voorkomende probleem is dat je videokaart een keer geupdate moet worden, dit kan je gewoon doen via de site van je kaart (het merk) waarom dit is is voor mij een raadsel maar vreemd genoeg werkt het vaak wel (ja, vaak ook als hij het eerst wel deed op je 'oude' videokaart software) anders is dit denk ik een best complex probleem en zou ik het ook niet weten :$ sorry Reageren
Nxke Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik heb dit probleem ook... Ik heb ook Vista hier op mijn pc, en GTA werkte altijd perfect. Nu heb ik vandaag een mod gedownload en telkens als ik een opgeslagen spel wil opstarten, komt die laadbalk erop maar als hij vol is sluit hij SA af en zegt 'gta.a.exe werkt niet meer'... Help? Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 rmb op san andreas icon dan eigenschappen en dan effe zoeken naar weergeven in en dan krijg je xp etc... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.