mr.crazypunky. Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 zoals jullie kennen ken je wel die drie brothels. brothel 1, brothel 2 en fanny's brathers brothel (als ik die naam goed schrijf) maar wie in mijn wereld is fanny brather?! weet je het? Reageren
Badjas Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Volgens mij is ''Fanny Brather'' geen persoon. De brothel mag dan wel zo heten. Fanny Brather bestaat niet, denk ik . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Dat staat daar gewoon op een bord. 'Fanny Bathers Brothel'. Dan is het niet zo gek dat ze op die naam gekomen zijn Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 De naam "Fanny Batter's" is inderdaad aan het interieur gegeven omdat de naam boven de bar genoemd wordt (zie deze afbeelding). De betekenis van de term 'fanny batter' kun je hier vinden. En kijk me niet zo smerig aan, je vroeg er zelf om. Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ehhh, ik snap het niet maar wat maakt het nou uit... nou . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Dat is ook de reden waarom het spel zo'n hoge advies-leeftijd heeft. Dus tot een bepaalde leeftijd hoef je ook niet alles te snappen. Edit: Maar de links die Lantyz heeft gegeven lijken mij duidelijk genoeg. Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 HAHAHA alles op dat vind site zit se% in! bestaat er iemand die fanny barter heet? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Denk het niet Maar dat het op allemaal op deze site staat heeft te maken met het feit dat deze site over een spel gaat wat zulke dingen o.a. bevat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.