Jump to content

virus msn live


Mynameisjeff

Recommended Posts

eey mense ik heb een vraag ik heb een virus denk ik op msn ik zie steeds gesprek vensters ik heb msn live

is er iets met msn live ?? ik hoor dat.weten jullie daar van welke kan ik beste downloaden welke msn versie

hebbe jullie ook klachten met msn laat me ook weten

Link to comment
Delen op andere websites

eey mense ik heb een vraag ik heb een virus denk ik op msn ik zie steeds gesprek vensters ik heb msn live

is er iets met msn live ?? ik hoor dat.weten jullie daar van welke kan ik beste downloaden welke msn versie

hebbe jullie ook klachten met msn laat me ook weten

Hmm, dat is tegenwoordig heel wat met die 'kloten' virussen op MSN.

Wat ik meestal doe is gewoon virusscannen, en dan de virus er gewoon af gooien.

Als er telkens automatisch MSN vensters geopend wordt, met een tekst daarin, dan kan het mogelijk een virus zijn.

Ik dacht dat er op dit moment ook een rare virus rond gaat, met daarin: "omg jij naakt .... "

Als je zoiet tegenkomt, nouja dan weet je natuurlijk meteen zeker dat het een virus is.

Succes!

P.S. Het maakt niet uit wat voor MSN versie je hebt hoor ;) Ook al heb je MSN 6.0, dat maakt echt niks uit.

Link to comment
Delen op andere websites

jaa dat zag ik ook staan bij gesprek venster ma ik heb neit geklikt wel raar is wel msn van me bro ma tege hem kan ik neit prate op msn we hebbe 1 pc ma

dus wat kan ik nu doen msn live heb ik verwijderd en wat kan ik daarna neit niewe msn instalere ? en welke

Link to comment
Delen op andere websites

Voor windows 2000/XP

Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.

Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Dubbelklik het icoontje "Start MSNFix"en laat het zijn gang gaan.

(Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe).

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

windows vista

Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.

Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Rechtsklik het icoontje "Start MSNFix" en kies voor "Uitvoeren als Administrator".

Laat het verder zijn gang gaan. Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe.

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows Live Messenger 8.5, de nieuwste ! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik kan zelfs tegelijk 100 msn's openen (inloggen).

Trouwens, jullie hebben het wel niet over een virus ! Als iemand jou een bericht stuurt met "OMG, jij naakt" dan staat erachter zo'n link "www.website.com/mail=jef (at) hotmail DOT com" als je daarop klikt dan kan hij jou E-mail hacken. "jef (at) hotmail DOT com" veranderd dan wel in jou e-mailadres.

En tuurlijk zal er niets met je PC gebeuren, hij kan misschien het wachtwoord van jou E-mailadres teweten komen. Maar dit allemaal heb je te danken aan de persoon die je deze link stuurt, hij wil je e-mail hacken. Daar niet op klikken zou ik zeggen !

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat moet ik hieraan snappen :duh::zz:

---------- BENDEBOYS MSNFIX RAPORT ----------

- Version: 3.6.0.0 - Last Update: 31/10/07

- Scan performed on: vr 02-11-2007 - 23:53:28,84 By ricardo

- Bootmode: Normal Mode

((((((((((((((( CREATED FILES LAST MONTH )))))))))))))))

2007-10-07 -16:18:40 - A.... "C:\WINDOWS\eSellerateEngine.dll"

2007-10-12 -12:11:58 - A.... "C:\WINDOWS\system32\CmdLineExt.dll"

2007-10-24 -14:24:34 - A.... "C:\WINDOWS\system32\packet.dll"

2007-10-24 -14:24:34 - A.... "C:\WINDOWS\system32\wpcap.dll"

((((((((((((((( FOUND FILES )))))))))))))))

!! BEFORE FIX !!

!! AFTER FIX !!

((((((((((((((( ShellServiceObjectDelayLoad )))))))))))))))

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad]

"PostBootReminder"="{7849596a-48ea-486e-8937-a2a3009f31a9}"

"CDBurn"="{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9}"

"WebCheck"="{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}"

"SysTray"="{35CEC8A3-2BE6-11D2-8773-92E220524153}"

"WPDShServiceObj"="{AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5}"

---------- END OF LOG ----------

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows Live Messenger 8.5, de nieuwste ! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik kan zelfs tegelijk 100 msn's openen (inloggen).

Trouwens, jullie hebben het wel niet over een virus ! Als iemand jou een bericht stuurt met "OMG, jij naakt" dan staat erachter zo'n link "www.website.com/mail=jef (at) hotmail DOT com" als je daarop klikt dan kan hij jou E-mail hacken. "jef (at) hotmail DOT com" veranderd dan wel in jou e-mailadres.

En tuurlijk zal er niets met je PC gebeuren, hij kan misschien het wachtwoord van jou E-mailadres teweten komen. Maar dit allemaal heb je te danken aan de persoon die je deze link stuurt, hij wil je e-mail hacken. Daar niet op klikken zou ik zeggen !

Leuk toch? Heb het MSDOS bestandje al op mijn PC gehad, deed geen ene zak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik meld me nu weer ff aan bij msn. iedereen is boos op mij omdat ze zegge dat ik die OMG naakt ? aan hun heb verstuurt dat heb ik niet gedaan en er opent steeds zoon msn venster en ik druk daar geen eens op :cab:

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

eventje ad-aware eroverheen, als iedereen nou eens begint met gewoon niet op die link te klikken!!! ('omg jij naakt' duss...? dat heb je toch al wel vaker gezien ^_^ ) zodra jij die link opent stuurt hij dit waarschijnlijk door aan al jou contacten en zo blijft dat 'virus' eeuwig doorgaan. trouwens op msn nooit ozmaar een link openen!!!

maar volgens mij kom je met de informatie van 'G13nn' ook een heel eind.

Bewerkt: door jeroenvangeel13
Link to comment
Delen op andere websites

Voor windows 2000/XP

Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.

Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Dubbelklik het icoontje "Start MSNFix"en laat het zijn gang gaan.

(Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe).

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

windows vista

Download hier MSNFix by BendeBoy (Mirror) en sla het op je bureaublad.

Dubbelklik MSNFix.exe, er zal nu een icoontje op je bureaublad verschijnen.

Rechtsklik het icoontje "Start MSNFix" en kies voor "Uitvoeren als Administrator".

Laat het verder zijn gang gaan. Indien je meldingen krijgt van je scanner e.d. sta dit toe.

Het bestand gaat zijn taken uitvoeren, je hoeft ondertussen niets te doen. Zodra het klaar is en eventueel na herstart zal het een rapport openen (C:\MSNFix.txt). Post deze in je volgende reactie.

tnks wat is dat eigelijk voor ding kan iemand me uitleggen is het wel te vertrouwen??

Link to comment
Delen op andere websites

o ja met virus scaner kreeg ik dit als melding

TR/Agent.AFRH en Wordm/agent.AC.4

ik heb virus scaner van antivir of so iets zo'n rooie vierkant met witte paraplu

hebbe jullie die melding ook gekregen?????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...