Jump to content

virus msn live


Mynameisjeff

Recommended Posts

Ik heb Windows Live Messenger 8.5, de nieuwste ! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik kan zelfs tegelijk 100 msn's openen (inloggen).

Trouwens, jullie hebben het wel niet over een virus ! Als iemand jou een bericht stuurt met "OMG, jij naakt" dan staat erachter zo'n link "www.website.com/mail=jef (at) hotmail DOT com" als je daarop klikt dan kan hij jou E-mail hacken. "jef (at) hotmail DOT com" veranderd dan wel in jou e-mailadres.

En tuurlijk zal er niets met je PC gebeuren, hij kan misschien het wachtwoord van jou E-mailadres teweten komen. Maar dit allemaal heb je te danken aan de persoon die je deze link stuurt, hij wil je e-mail hacken. Daar niet op klikken zou ik zeggen !

een contact persoon die dit naar je toe stuurt, kan er ook niks aan doen hoor. Want eenofandere virus die doet dat :N

Maargoed heb hem zelf ookal een paar keertjes gehad, echt schijt irritant. :Y Ik had een keer voor de grap toch ff op uitvoeren gedrukt. En het was z,n MS-Dos toepassing, wat het deed weet ik niet. Iniedergeval me PC leeft nog maar ik ga toch zowmeteen ff de ad-aware scanner erdoorheen halen. aangezien me PC van die klote vastlopers heb en het internet vreemd doet. :7

ff een vraagje ? wie bedenkt dit eigenlijk het word gwoon naar één contactpersoon gestuurd en zo verspreid het zich verder??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een soortgelijk virus gehad. Ik was eventjes op MSN aan het praten met een paar van mijn (oude) klas, toen ik opeens een Engelstalig bericht kreeg met een link erachter. Ik heb hem aangeklikt en kreeg een melding; Accepteren of Niet Accepteren. Ik dacht dat het een bevestiging was, dus 'Accept' deed ik. Toen had ik opeens een virus mét bot op mijn MSN. Op MSN was niemand nog veilig, de bot zat ook op mijn computer links te verspreiden. Heel Firewall lag eruit, we konden niets meer.

Uiteindelijk was een systeemherstel de beste oplossing... Wij hebben hiervoor alles geprobeerd om het te verwijderen, Firewall aan geprobeerd te krijgen, tevergeefs. Mochten sommige dingen dus écht niet doen, lijkt een systeemherstel me de enige oplossing. :Y

Succes verder met het verdrijven van je virus. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die andere programma's halen het virus NIET weg

het beste is om een hijackthis logje te maken en de fixer uit te voeren en die informatie te plaatsen op bendeboy.nl

zodat een hijackthis helper je kan helpen om van alle troep af te komen

Het gebruik van een andere methode wordt niet aangeraden omdat er veel varianten zijn

verder wordt het gewoon automatisch verstuurd, en kan degene van wie je het ontvangt er niets aan doen

de onzin die hier weer wordt uitgekraamd..

Backdoor.Win32.IRCBot.aob.

is de naam van het virus dat OMG ben jij dat naakt? verspreid

Link to comment
Delen op andere websites

Nick1223, klopt bijna het gaat eigenlijk zo :puh:

Je krijgt de boodschap : OMG , jij naakt ? www.website.com/mail=tom (at) hotmail DOT com of zoiets

je klikt er op en je krijgt een download, ik wist direct dat dit een virus was maar toch op geklikt voor eens te kijken. Je download het MSDOS bestand en je klikt erop : Je stuurt om de zoveel tijd berichten naar je contactpersonen met OMG , jij naakt en dan de link met hun email. Gisteren heb ik nog een gelijksoortig gezien, iemand stuurt je de booschap : :puh: met een download Nokia_19 dit is ook zo'n soortig virus :(

BOOSCHAP: KLIK NIET OP DE LINK OMG JIJ NAAKT

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Nick1223, klopt bijna het gaat eigenlijk zo :puh:

Je krijgt de boodschap : OMG , jij naakt ? www.website.com/mail=tom (at) hotmail DOT com of zoiets

je klikt er op en je krijgt een download, ik wist direct dat dit een virus was maar toch op geklikt voor eens te kijken. Je download het MSDOS bestand en je klikt erop : Je stuurt om de zoveel tijd berichten naar je contactpersonen met OMG , jij naakt en dan de link met hun email. Gisteren heb ik nog een gelijksoortig gezien, iemand stuurt je de booschap : :puh: met een download Nokia_19 dit is ook zo'n soortig virus :(

BOOSCHAP: KLIK NIET OP DE LINK OMG JIJ NAAKT

Tom :cya:

ja jij stuurder er net zon boodschap naar me xD (of het was iemand anders)

Link to comment
Delen op andere websites

zogenaamd ja, die werkt onvolledig

en verwijdert dus niet de adware die het virus ook met zich meebrengt

een hijackthis logje/gebruik van de MSNfix is absoluut nodig

standaard instructies functioneren niet volledig

hoe doe je dat precies kan jullie me uitleggen???

Link to comment
Delen op andere websites

tnks wat is dat eigelijk voor ding kan iemand me uitleggen is het wel te vertrouwen??

MSNFix geschreven door mij. Wordt regelmatig geupdate en haalt varianten van het MSN Virus weg + haalt de aangerichte schade ook weg en hersteld deze - Ja het is te vertrouwen.

Ja waarom bestaan virusen

Voornamelijk om geld te verdienen.

zogenaamd ja, die werkt onvolledig

Het verwijderd het virus wel, maar herstelt de schade niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nick1223, klopt bijna het gaat eigenlijk zo :puh:

Je krijgt de boodschap : OMG , jij naakt ? www.website.com/mail=tom (at) hotmail DOT com of zoiets

je klikt er op en je krijgt een download, ik wist direct dat dit een virus was maar toch op geklikt voor eens te kijken. Je download het MSDOS bestand en je klikt erop : Je stuurt om de zoveel tijd berichten naar je contactpersonen met OMG , jij naakt en dan de link met hun email. Gisteren heb ik nog een gelijksoortig gezien, iemand stuurt je de booschap : :puh: met een download Nokia_19 dit is ook zo'n soortig virus :(

BOOSCHAP: KLIK NIET OP DE LINK OMG JIJ NAAKT

Tom :cya:

ik kreeg geen download ?

ik kreeg iets met forbidden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...