Jump to content

Raad de Film adhv het plaatje

Recommended Posts

• Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Esther

107

• The Outlaw

63

• Trax

38

• The Godfather

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ok, er zijn er 6 geraden, allemaal fout. Volgensmij zijn er niet eens zo heel veel films uit de Griekse Oudheid, dus ik dacht dat deze niet zo moeilijk is. Dus niet vergeten: het is een film uit de Griekse mythologie

Geplaatst:

Nee, ook fout, er zijn er nu 7 geraden. Maar Gladiator gaat over de Romeinse Tijd, niet over de Griekse Oudheid, en ik heb Gladiator ook gezien, maar volgensmij heb je daar niet zo'n geweldig sterke figuur. Ik zal anders wel even een hint geven. In de film waar het om gaat zijn de hoofdpersonen op zoek naar het Gulden Vlies. Ik geloof dat het zo wel weer iets makkelijker is.

Geplaatst:

Nee, de persoon op de screen is Hercules wel, maar het is de film Hercules niet. Dit is Hint3. De persoon op de screen is Hercules. Er zijn volgensmij weinig films meer over van al de Griekse Klassiekers.

Geplaatst:

Ja, eindelijk goed geraden. Echt coole film, heb je Hercules ook, op die screen heeft die net een hele boom in z'n geheel uit de grond getrokken, echt prachtig. OK, Esther jij bent als volgende aan de beurt.

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, eindelijk goed geraden. Echt coole film, heb je Hercules ook, op die screen heeft die net een hele boom in z'n geheel uit de grond getrokken, echt prachtig. OK, Esther jij bent als volgende aan de beurt.

Sorry ik heb die hele film nog nooit gezien, ik ben op je hints afgegaan....hahaha erûg, maar dat plaatje van hem ziet er wel geinig uit, maar genoeg gelult hier is de volgende screen

haha1uj.png

Bewerkt: door Esther
Geplaatst: (bewerkt)
Scoobydoo?

nope dat is hem niet

*kom op mensen raden!!!* B)

Bewerkt: door Esther
Geplaatst:

Hé de screen is verandert!? Dan kunnen we het nooit raden, eerst was er zo'n screen van een hondje bij een tafel of zoiets en nu één met een zeehond. Allebei komen ze mij allesbehalve bekend voor.

Geplaatst:
Hé de screen is verandert!? Dan kunnen we het nooit raden, eerst was er zo'n screen van een hondje bij een tafel of zoiets en nu één met een zeehond. Allebei komen ze mij allesbehalve bekend voor.

ja ik had hem verandert omdat die andere niet zo helder was, maar ik wil wel de goede naam weten, niet half....dus nog maar raden dan

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...