The Outlaw Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 The Terminal. ,met Tom Hanks? volgens mij speelt dit spelletje alleen nog maar tussen ons twee af.....hij is correct hahah, ik denk het ook :rolleyes: Leuk toch B) deze is wAt moeilijker werkt het even in punisher.jpe
The Outlaw Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 the punnisher? Potdomme Tubs waarom nou jij :lol: Esther en ik hadden net een mooi onderonsje, maar goed jij mag B)
TubS Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 dat teken kwam me bekend voor want die staat op mijn dvd hoesje van the punnsisher deze volgende moet niet al te moeilijk zijn, tis mijn favo film iig
Esther Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Armagaddon>fantastische film, moet je een keer gezien hebben :unsure: Bewerkt: 30 januari 2005 door Esther
Morpheus 83 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ik heb hem een keer gezien maar ik kan zo niet op de naam komen, het gaat toch over dat er een meteoor drieigt naar de aarde te komen en dat een stel werklui die meteoor moeten opblazen of niet
The Outlaw Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Deep Impact. Deep impact was over een komeet die insloeg en iedereen zijn heil moet zoeken onder de grond. daar waren geen eilandboorders die op de komeet bommen gingen plaatsen <_< Armegadon is het goeie antwoord
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Esther? Ja ik heb het goed ja, dat weet ik 100% zeker maar ik wacht liever nog 1 dag op Tubs, maar hij is nu al een paar dagen niet op dit onderwerp geweest, dus heeft hij vandaag nog niet gereageerd, dan zet ik er morgen een nieuw plaatje op ok? Nog even geduld dus.....
Recommended Posts