Esther Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Ja sorry voor de dubbele post, maar het forum was natuurlijk offline dus ik dacht: Dit onderwerp moeten we natuurlijk niet laten schieten! Het is al zover gekomen.... :rolleyes: Kom op peoples! raden maar! :lolsign:
Pete-R Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Swordfish? Hahaha, ja dat is hem idd! Jij mag de volgende doen. (volgende keer doe ik ook wel een moeilijkere.) Hahaha ja dat zou ik ook maar doen ja! Ik doe het nu ook in ieder geval: Is dat niet dat voorstukje van National Threasure? Helemaal, aan het begin dan zie je een voorstukje met een opa en een klein jongetje met een boek. Alleen dat jongetje komt me niet bekent voor. Het is daarom dus ook maar een gok in het wildeweg.
Esther Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Is dat niet dat voorstukje van National Threasure? Helemaal, aan het begin dan zie je een voorstukje met een opa en een klein jongetje met een boek. Alleen dat jongetje komt me niet bekent voor. Het is daarom dus ook maar een gok in het wildeweg. Nou dat zal ik jou dan vertellen......in National Threasure was er een jongentje met donker haar en zijn oude opa met grijs haar en heel veel rimpels...lijkt dus helemaal niet op dit plaatje....maar dan komt het mooiste nog...als je goed kijkt, maar dan ook heel goed kijkt.....dan zie je dat dit een meisje is! :blink: hahaha maakt niet uit hoor! moest ik gewoon ff zeggen :lol: Maar ok een hintje: Dat meisje die je ziet, speelt ook in de film Men On Fire
Esther Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Hide and Seek? Nee, maar ik geef nog een hint: Dat meisje heet Dakota Fanning
Trax Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Oh, ik weet het. Het is I Am Sam
Slimm Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Dat is hem zeker weten Ik was natuurlijk weer te laat maar je kan alvast een screen plaatsen.
Esther Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Dat is hem zeker weten Ik was natuurlijk weer te laat maar je kan alvast een screen plaatsen. Ja dat is hem, maar ik vind niet goed dat jij gelijk zegt dat ie een screen mag plaatsen, ik vind dat je daar op moet wachten totdat ik een bevestiging geef Dus Se7en jij mag.
Esther Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ja das een hele goede film: Frequency!
Trax Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ja das een hele goede film: Frequency! Idd, your turn :lol:
Recommended Posts