-Richard- Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 is het:The good, The bad and the ugly? nope
Baffie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Pirates of the Caribbean? Moeilijk plaatje, er worden in zoveel films mensen opgehangen...
-Richard- Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Pirates of the Caribbean? Moeilijk plaatje, er worden in zoveel films mensen opgehangen... nope.
Esther Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Nou dan moet het wel Hang 'em high zijn
-Richard- Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Nou dan moet het wel Hang 'em high zijn En dat is hem ook! Heb je dit opgezocht, of ben je Clint Eatwood/western fan? iig jij mag
Esther Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Nou dan moet het wel Hang 'em high zijn En dat is hem ook! Heb je dit opgezocht, of ben je Clint Eatwood/western fan? iig jij mag haha nee ik ben geen clint eastwood fan maar ik zag hem natuurlijk wel op dat plaatje van je, dus ik dacht ik ga ff zoeken op het internet naar een film waar die in opgehangen kon zijn en tada daar stond ie..... maar hier komt de volgende:
Esther Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Gokje: 9MM? Nee ook weer fout.....kom op mensen zo moeilijk is die toch niet!
The Outlaw Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Made in America geef eens een hint
Esther Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Made in America geef eens een hint Nee ook weer fout, ok ik geef een hint: Een acteur die in deze film speelt heeft de achternaam van een brandstofsoort voor auto's....
-Richard- Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik vind hem wel op die gast van "Bad Company" lijken. Is het die film toevallig niet? :huh:
Recommended Posts