The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik vind hem wel op die gast van "Bad Company" lijken. Is het die film toevallig niet? :huh: nee Chris Rock kan het denk ik niet zijn althans, nee het is hem zeker niet ik denk ook een het antwoord van Gta Badman
Esther Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 A man apart? Ja dat is hem!!! jij bent
-Niels- Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) Ok hier komt ie: SUCCES! Bewerkt: 6 maart 2005 door GtA_BaDmAn
Esther Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik weet hoe die film heet....maar ik vind het zo lullig voor al die andere....die krijgen er de kans niet voor! Dus ik laat deze maar schieten...
-Niels- Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ach als je het weet dan zeg je het toch gewoon! later komt er weer iemand anders aan de beurt die jouwn screen raad.(als je een makkelijke doet )
Esther Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ach als je het weet dan zeg je het toch gewoon!later komt er weer iemand anders aan de beurt die jouwn screen raad.(als je een makkelijke doet ) Ja nou ok dan! Dit is hem: Captain Corelli's Mandolin
-Niels- Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik weet niet hoe je het doet! maar jij zit volgens mij dag en nacht films te kijken :lol: jij kent alle films
Esther Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik weet niet hoe je het doet!maar jij zit volgens mij dag en nacht films te kijken :lol: jij kent alle films Ehhh ja dat heb je helemaal gelijk ik kijk al vanaf mijn 6de ongeveer naar films en ik huur er zeg elke week wel 2, ik vind het gewoon prachtig! Maarja genoeg geluld hier is de volgende: makkelijke
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 *Slik :unsure: * Die noem ik niet makkelijk! :o Is het misschien X men?
Esther Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 *Slik :unsure: *Die noem ik niet makkelijk! :o Is het misschien X men? ah joh is wel een makkelijke....tenminste dat dacht ik Maar jouw antwoord is fout
mad-dogg2 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Tomb Raider? Bril vergeten? :o Niet dat ik hem wel weet Sorry als ik iemand beledig!
sautor Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Tomb Raider? Bril vergeten? :o Niet dat ik hem wel weet Sorry als ik iemand beledig! Nope...bril is gewoon op hoor :rolleyes: Angelina Jolie, makkelijk = Tomb Raider Is t dan Sky Captain and the world of tomorrow?
Esther Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Tomb Raider? Bril vergeten? :o Niet dat ik hem wel weet Sorry als ik iemand beledig! Nou als je hem niet weet post dan gewoon niet en zit niet iemand anders uit te lachen dat is niet echt professioneel... <_< En jullie hebben hem nog steeds niet geraden.
Recommended Posts