Jump to content

Raad de Film adhv het plaatje

Recommended Posts

Geplaatst:
Een hint? (Waarmee we iets kunnen, bv. voornaam van die acteur? :lol: )

ben je gek, nou oke ik geef jullie maar gelijk een big hint! de naam van de film is de franse vertaling van octopus, en deze inspecteur strijd tegen de mafia

• Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Esther

107

• The Outlaw

63

• Trax

38

• The Godfather

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nu Romero waarschijnlijk niet meer komt vind ik wel dat iemand anders verder mag gaan met een plaatje..

Anders moeten we mischien een paar dagen of weken wachten tot dit verder kan gaan. ;)

Geplaatst:

We kunnen ook gewoon wachten totdat er meerdere reacties komen van mensen die het zeker weten. Als degene die het dán het eerste geraden heeft, de goede heeft kan die weer verder gaan. Mijn idee, misschien denk jij er anders over. Anders vind ik dat de moderator van dít subforum dan maar een beeld uit een film moet plaatsen.

Geplaatst:
We kunnen ook gewoon wachten totdat er meerdere reacties komen van mensen die het zeker weten. Als degene die het dán het eerste geraden heeft, de goede heeft kan die weer verder gaan. Mijn idee, misschien denk jij er anders over. Anders vind ik dat de moderator van dít subforum dan maar een beeld uit een film moet plaatsen.

Ja maar niemand heeft het goed tot nu toe..

Ik heb alle films gezien die jullie opnoemden, aleen die van GTA Owner niet. ;)

Ik denk dat er niet veel mensen komen die dit goed gaan raden.

Geplaatst:

la piovra was het maar goed laat iemand anders maar wat gaan kiezen, veel zin heeft het toch nie meer <_<

(nog 1)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle films gezien die jullie opnoemden, aleen die van GTA Owner niet.  ;)

Ok, dan denk ik niet dat we het nog gaan raden. Ik ken het beeld ook ábsoluut niet. Kan iemand het niet aan Romero vragen (dat die hem kent ofzo?) en dat die dan vertelt welke film het was en dus eigenlijk het heeft geraden?!?

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Ik heb alle films gezien die jullie opnoemden, aleen die van GTA Owner niet.  ;)

Ok, dan denk ik niet dat we het nog gaan raden. Ik ken het beeld ook ábsoluut niet. Maar dan vind ik wél dat als er iemand een screen moet plaatsen het RTS of TubS moet zijn. Die zijn de moderators van dit (sub-)forum. Wie van hun tweeën het gaat doen moeten hun maar uitvechten :lol: :D :lol: . Dat is mijn zaak niet.

Dit heb je al gezegt...

Geplaatst:
ok ik zal een plaatje geven

edit:

ziehier mijn plaatje, hint: nederlands film

De dominee?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...