Jump to content

Raad de Film adhv het plaatje

Recommended Posts

• Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Esther

107

• The Outlaw

63

• Trax

38

• The Godfather

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
goed zo esther!! jij bent

ff een vraagje, ik probeer een plaatje hier neer te zetten via imageshack, maar als ik dat probeer dan zegt ie:

Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan

Ik snap hem ff niet.... ;)

Geplaatst: (bewerkt)

soulplane3ru.jpg

kijken of die het zo doet

...ja zo doet ie het dus, maar kan iemand mij dan vertellen waarom de kleur zo vervaagd is, moet ik hem dan een andere naam geven? zoals JPEG, bmp....???

Bewerkt: door Esther
Geplaatst:

Is die film soulplane?

soulplane.jpg

Je plaatje vervaagd volgensmij inderdaad door dat de indeling verandert. Als ik een .bmp bestand vervang door er .jp(e)g van te maken veranderen sommige kleuren ook wel eens.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, ik zal er even ééntje opzoeken. Ik Edit m'n post wel als ik een goede gevonden heb. Ik heb wel een goede gevonden, ik denk wel dat het mogelijk is om deze te raden.

post-27-1106244837.jpg

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Ja, hij komt me bekent voor maar ik kan alleen ff niet op de naam komen....King Arthur?

Geplaatst:
Troy

Fout. de persoon lijkt wél op Ajax

passion of the christ

nee, ook fout, lijkt me logisch

alexander

nee, nóg steeds niet goed

King Arthur

Nee, ook fout.

Allemaal fout. Ik denk dat ik tips ga geven als er ± 10 geraden zijn. De film is volgensmij niet zo heel erg bekend, maar wel heel mooi, spannend en komisch (vooral de persoon die hier afgebeeld staat)

Geplaatst:

Dat valt nog wel iets mee, die screen staat er nog geen 2 uur en het duur nú al te lang, maar ik wil er wel één geven; Het is een film uit de Klassieke (Griekse) Oudheid.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...