Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 goed zo esther!! jij bent ff een vraagje, ik probeer een plaatje hier neer te zetten via imageshack, maar als ik dat probeer dan zegt ie: Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan Ik snap hem ff niet....
Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) kijken of die het zo doet ...ja zo doet ie het dus, maar kan iemand mij dan vertellen waarom de kleur zo vervaagd is, moet ik hem dan een andere naam geven? zoals JPEG, bmp....??? Bewerkt: 20 januari 2005 door Esther
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Is die film soulplane? Je plaatje vervaagd volgensmij inderdaad door dat de indeling verandert. Als ik een .bmp bestand vervang door er .jp(e)g van te maken veranderen sommige kleuren ook wel eens.
Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 oh ok, en je hebt hem goed dus jij mag nu
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) Ok, ik zal er even ééntje opzoeken. Ik Edit m'n post wel als ik een goede gevonden heb. Ik heb wel een goede gevonden, ik denk wel dat het mogelijk is om deze te raden. Bewerkt: 20 januari 2005 door Baffie
Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Ja, hij komt me bekent voor maar ik kan alleen ff niet op de naam komen....King Arthur?
The Outlaw Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 passion of the christ :unsure:
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Troy Fout. de persoon lijkt wél op Ajax passion of the christ nee, ook fout, lijkt me logisch alexander nee, nóg steeds niet goed King Arthur Nee, ook fout. Allemaal fout. Ik denk dat ik tips ga geven als er ± 10 geraden zijn. De film is volgensmij niet zo heel erg bekend, maar wel heel mooi, spannend en komisch (vooral de persoon die hier afgebeeld staat)
TubS Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 geef nu maar een hint anders duurt het veelste lang
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Dat valt nog wel iets mee, die screen staat er nog geen 2 uur en het duur nú al te lang, maar ik wil er wel één geven; Het is een film uit de Klassieke (Griekse) Oudheid.
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Nee, ook fout. Is dat trouwens wel een film uit de Griekse Oudheid?
Recommended Posts