T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hey Ik heb een jaartje geleden een keertje een paar skins gemaakt voor GTA SA. Nu probeer ik het weer te maken en nu geeft hij een error. Ik had zo een shirtje van The Game gemaakt maar als ik die aan wil doen dan sluit hij af. Weet iemand een op lossing door wat het komt ? - Ik doe het zo : Haal txd uit img bestand en haal de bmp uit de txd. Ik bewerk het met photoshop en zet het terug. (ik sla het op als jpeg en open het met paint en sla het op als 24 bit bmp ofzo.) Maar ik krijg toch nog steeds een crash. Weet iemand hoe dat komt ? Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Heb je wel de texture dezelfde naam gegeven als de oude? Heb je wel de TXD dezelfde naam gegeven als de oude? Heb je wel de TXDtool op SA staan en niet op GTA3 of VC? Heb je wel de textures in de TXD gecompressed? Heb je wel je oude TXD verwijderd? Heb je wel je nieuwe TXD toegevoegd aan de IMG? Heb je wel je IMG gerebuild? Dat zijn de punten waarop het fout zou hebben kunnen gaan. Is het niet een van deze, dan weet ik het ook niet meer . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.