KoenKucharek Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) beste mensen ik heb al een paar maanden dat garage probleem kan iemand voor mij miss met die trainer een savegame 2.0 voor sa een onverwoestbaren slamvan er in zetten en naar mij stuuren plz met vriendelijke groet koen en miss ook een zwarte onverwoestbaren burritto onverwoestbaar (BP,FP,EP,DP en KP Proof) Bewerkt: 3 november 2007 door KoenKucharek Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Ik zal de savegame zo posten Ik heb een New Game moeten starten want ik had geen savegame van V2. Ik heb bij the Jonhson House gesaved, daar staan ook de voertuigen. Als je een 100% savegame wilt met de voertuigen wil ik het wel doen Bewerkt: 3 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) oke heeel heeeeeeeeel heel heel erg bedankt man 3 hoeraatjes Ik zal de savegame zo posten Ik heb een New Game moeten starten want ik had geen savegame van V2. Ik heb bij the Jonhson House gesaved, daar staan ook de voertuigen. Als je een 100% savegame wilt met de voertuigen wil ik het wel doen o nee hoor dat hoeft niet maar tog bedankt Bewerkt: 3 november 2007 door Bling Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.