Jump to content

lure ranger

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik keek even op de walktrough van gta sa en daar staat bij bijzondere voertuigen een lure ranger

in het rood

wil iemand mij zeggen wat deze auto zo bijzonder maakt

mvg. PrI3sT

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je misschien een link van de site geven waar je dat gezien hebt dan kunnen we beter oordelen. ^_^

Wikigta speciale voertuigen maar ik kan het niet bekijken alleen mods op Wikitgta

Bewerkt: door GtaFan#1
Geplaatst:

Whoops dat is een foutje, dat moet natuurlijk de Lure Rancher zijn, de auto die gebruikt wordt in de missie Lure. Als ik het me goed herinner onderscheid deze zich van de normale Rancher doordat deze wel of juist niet te modden is in de TransFender, maar dat moet nog even geverifieerd worden.

Geplaatst:
Als ik het me goed herinner onderscheid deze zich van de normale Rancher doordat deze wel of juist niet te modden is in de TransFender, maar dat moet nog even geverifieerd worden.
Klopt, inderdaad. De Lure Rancher wordt, evenals de Rancher die met een cheat geactiveerd kan worden, niet in de TransFender toegelaten. Enkel de Rancher die op straat rondrijdt en geparkeerd staat kan getuned worden.
Geplaatst:
Hij was toch ook kogelvrij dacht ik?
Net getest en dat is vrijwel zeker niet zo. Tijdens de missie, voordat ik het country-side inreed was hij in ieder geval wel damage-proof, fire-proof en explosion-proof, maar het begon wel te roken toen er eenmaal werd geschoten. Buiten de missie is dit allemaal niet zo, hij explodeert net zo snel als een normale Rancher.

Overigens is de Ranger tijdens de missie wel te modden, voor zover ik zag met dezelfde dingen als op een normale Rancher kunnen.

Geplaatst:
Hij was toch ook kogelvrij dacht ik?
Net getest en dat is vrijwel zeker niet zo. Tijdens de missie, voordat ik het country-side inreed was hij in ieder geval wel damage-proof, fire-proof en explosion-proof, maar het begon wel te roken toen er eenmaal werd geschoten. Buiten de missie is dit allemaal niet zo, hij explodeert net zo snel als een normale Rancher.

Overigens is de Ranger tijdens de missie wel te modden, voor zover ik zag met dezelfde dingen als op een normale Rancher kunnen.

Maar als je de Ranger tijdens de missie in je garage zet je en je stopt de missie is de auto dan nog Damege-prooft, Fire-proof en Explosion-proof ??

Geplaatst:

Ik denk van wel... Toen ik hem spawnde met de CarSpawner kon ik hem niet kapot krijgen met een Rocket Launcher, dus Explosion Proof is ie wel :Y

Geplaatst:
Ik denk van wel... Toen ik hem spawnde met de CarSpawner kon ik hem niet kapot krijgen met een Rocket Launcher, dus Explosion Proof is ie wel :Y
Volgens mij niet, nadat ik 'm in een garage had gezet was het bij mij weer gewoon een normale Rancher. Met de carspawner was hij nog op te blazen met een Satchel, wat volgens mij ook tot explosion wordt gerekend toch?
Geplaatst:

ik heb hem ook gespawned met een car spawner het enige wat ik ondekte dat hij alleen kogelvrije banden heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...