Arjen Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2004 Ik heb geen idee hoe het kan maar GTA Vice City doet het niet meer op me computer... Ik heb alles geinstalleerd (wel 8 keer)... <_< Me computer: 3.0 GHz, 512 DDR Ram, GeForce 4 MX 440 64 MBRam... Daar kan het denk ik niet aan liggen.. Als ik alles heb geinstalleerd wil ik op het icoontje in de map klikken...maar dan komt er heel even een zandlopertje met pijltje te staan maar meer gebeurt er niks.. <_< .ik heb wel de originele... Kan iemand mij alstublieft helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2004 zoEM!zoEM! hier is v00 Heb je een mod gebruikt ofzo ??? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2004 Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2004 Te vaak installeeren kan ook fout gaan. Omdat dan ook 8 keer bepaalde drivers op je PC staan. Verwijder alle GTA VC's(via de goede manier!) en installeer er 1 opnieuw. bewaar je savegames! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2004 Te vaak installeeren kan ook fout gaan.Omdat dan ook 8 keer bepaalde drivers op je PC staan. Verwijder alle GTA VC's(via de goede manier!) en installeer er 1 opnieuw. bewaar je savegames! Ik vind het ook nie zo slim om 8 keer de zelfde software te instaleren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2004 Hoezo niet? ik uninstalleer hem gewoon op de goede manier.. (niet in een keer in de prullenbak)... Kan het ook komen door een savegame die je gedownload hebt? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 9 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2004 Hoezo niet? ik uninstalleer hem gewoon op de goede manier..(niet in een keer in de prullenbak)... Kan het ook komen door een savegame die je gedownload hebt? :blink: dat denk ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Ah laat maar..ik heb het al weer voor elkaar.... Het lag wel aan de save games... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 Xamber,Apr 23 2004, 05:57 PM] Ah laat maar..ik heb het al weer voor elkaar....Het lag wel aan de save games... wat was er dan met die savegames? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.