bruindebeer1 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb een probleem , ik heb break the bank gedaan , en dan een missie bij CV voor zulke auto , en nu kan ik alleen nog maar missie's doen bij Zero . Wat moet ik wel doen , en ik heb al 54 % ganggebieden . Weet iemand raad ? Alvast bedankt , Reageren
X-boy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Hier is het missieoverzicht. Heb jij de missies Vertical Bird, Home Coming en Cut Throat Business wel gedaan ?? En welke missies van CV bedoel je precies, die van de Wang Car ?? Bewerkt: 3 november 2007 door X-boy Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Hier is het missieoverzicht. Heb jij de missies Vertical Bird, Home Coming en Cut Throat Business wel gedaan ?? En welke missies van CV bedoel je precies, die van de Wang Car ?? Breaking the bank at Caligula's , en puncture wounds , ik heb al de vliegschool + rijschool gedaan . Reageren
X-boy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Als je even bij het Missieoverzicht had gekeken had je kunnen zien dat je er nog een paar moet doen. Als je niet weet of je de missie al gedaan hebt of niet dan kun je erop klikken dan krijg je een beschijfing. Bewerkt: 3 november 2007 door X-boy Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Als je even bij het Missieoverzicht had gekeken had je kunnen zien dat je er nog een paar moet doen. Als je niet weet of je de missie al gedaan hebt of niet dan kun je erop klikken dan krijg je een beschijfing. X-Boy doe jij dit voor extra posts te krijgen of wat ?? Ik heb toch gezegd dat ik nergens missie's kan doen als je veel berichten wilt hebben doe er dan nuttige , ik zeg het toch dat ik er nergens kan doen . Ik heb By the way geen hulp meer nodig , ik ben opnieuw begonnen . Is altijd tof die begin missie's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.