Jump to content

havana kleren


Ilkay

Recommended Posts

ik wil de havana kleren pakken alleen het lukt niet want hij staat achter de onzicht bare muur bij little havana kan iemand mij helpen !!!!!!!!!!

Dat kan kloppen, want dat is een glitch. Je kunt het probleem oplossen door eerst de missie "No Escape" van The Malibu Club te doen, voordat je "Two Bit Hit" doet (de missie waarin de Havana outfit krijgt).

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil de havana kleren pakken alleen het lukt niet want hij staat achter de onzicht bare muur bij little havana kan iemand mij helpen !!!!!!!!!!

Dat kan kloppen, want dat is een glitch. Je kunt het probleem oplossen door eerst de missie "No Escape" van The Malibu Club te doen, voordat je "Two Bit Hit" doet (de missie waarin de Havana outfit krijgt).

maar dat die missies heb ik al gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij ooit gelukt door er een motor in te rijden en daarop de springen. Dan moet je springen. Je komt in de Grey Hell (Alles is gewoon grijs). Spring in naar het kledingicoontje. Je spawnt daarna gewoon weer op de weg voor het huisje, met de Havanna kleding aan. Het is wat klungelen, maar het is wel mogelijk. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
ik wil de havana kleren pakken alleen het lukt niet want hij staat achter de onzicht bare muur bij little havana kan iemand mij helpen !!!!!!!!!!

Je moet even naar gtaplanet.de gaan en daar onder mods en daar onder vice city even kijken. daar kom je vanzelf een makkelijk te installeren mod tegen waarmee je zonder geklungel de shop in kan lopen en de outfit te pakken. Je kan ook probeeren met een cop outfit de shop binnen te gaan, dat lukt alleen maar in sommige versies van het spel (ik weet niet welke, in ieder geval niet mijn versie)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat je verder nog iets aan die Havana outfit hebt. Het geeft je nergens toegang toe, Cubans of Haitans behandelen je er niet ander som zoals in andere GTA's soms met sommige outfits is. De meest voor de hand liggende oplossing is echter om het Cop outfit (No Escape? of Cop Land) eerst te behalen. En dan pas de laatste missie van Avery Carrington te doen. Voor de meeste mensen is dat niet zo'n probleem, aangezien er veel heel erg veel last hebben met Demolition Man. Laat die dan lekker lang zitten, en haal dan de laatste twee van Avery Carrington, waarin je ook het Havana-outfit krijg. Oplossingen als mods of via de Blue Hell (grijs in VC) zijn zeker voor mensen die het spel nog maar net hebben erg vaag klinkende oplossingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat je verder nog iets aan die Havana outfit hebt. Het geeft je nergens toegang toe, Cubans of Haitans behandelen je er niet ander som zoals in andere GTA's soms met sommige outfits is. De meest voor de hand liggende oplossing is echter om het Cop outfit (No Escape? of Cop Land) eerst te behalen. En dan pas de laatste missie van Avery Carrington te doen. Voor de meeste mensen is dat niet zo'n probleem, aangezien er veel heel erg veel last hebben met Demolition Man. Laat die dan lekker lang zitten, en haal dan de laatste twee van Avery Carrington, waarin je ook het Havana-outfit krijg. Oplossingen als mods of via de Blue Hell (grijs in VC) zijn zeker voor mensen die het spel nog maar net hebben erg vaag klinkende oplossingen.

Die mensen die mods en de blue hell te vaag vinden hebben het nog nooit geprobeert :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en daarom is het ook aan te raden om dan gewoon eerst het cop-outfit te verkrijgen en vervolgens het Havana-outfit. Doe ik ook nog altijd, ik ben in al die tijd dat ik Vice City heb gedaan één keer in de "grey hell" geweest. Maar het kan ook gewoon zijn dat je het spel wilt blijven zien als een verhaal dat je zelf speelt, en wat nog kan. Als je dan met je poppetje in de Blue Hell loopt, is dat gevoel een beetje weg. Daarom is het leuker om het gewoon in de normale speelwereld te doen, zodat je het gevoel van een beetje realisme nog hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...