-Omar- Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Maar het draait op ipbfree dus kan je niet zo even naar een betaalde host vliegen dan moet je weer helemaal over nieuw beginnen. En hij si denk ik ook niet zo om iets van 30 euro per jaar te betalen plus nog een een goed ipb forum van iets van 100 dollar, euro. En het niet op 1.3 final het draait dacht ik op 2.1 ofzo.Mischien kan je phpbb nemen dat is wel veiliger! Hier bestaan een aantal sites voor. Die heel uitgebreid uitleggen hoe je die moet hacken. Dus zo veilig zijn ze niet. Neh maar als je na gaat, dan is niks veilig op het internet, alles wat op internet staat kun je hacken. Ik denk dat PHPBB wel iets beter is om niet gehackt te worden, vooral die nieuwe versie. Je bedoelt: PHPBB 3.0 RC of wat dan ook. Ik heb hem zelf ook en hij is erg goed het komt in de buurt van de ipb forums hoor. Alleen de Permissies instellen is nogal verwarrend maar andersd is het een heel goed forum! Alleen je moet een host hebben als je zonder reclame wilt en een betaalde mischien. Maar PHPBB is wel veiliger! Reageren
Woetsha Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Je bedoelt: PHPBB 3.0 RC of wat dan ook. Ik heb hem zelf ook en hij is erg goed het komt in de buurt van de ipb forums hoor. Alleen de Permissies instellen is nogal verwarrend maar andersd is het een heel goed forum!Alleen je moet een host hebben als je zonder reclame wilt en een betaalde mischien. Maar PHPBB is wel veiliger! Ik lees net op PHPBB.nl dat PHPBB 3.0 RC7 nog niet stabiel is. Dus dan is hij ook nog niet goed beveiligd, of niet ? Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Je bedoelt: PHPBB 3.0 RC of wat dan ook. Ik heb hem zelf ook en hij is erg goed het komt in de buurt van de ipb forums hoor. Alleen de Permissies instellen is nogal verwarrend maar andersd is het een heel goed forum!Alleen je moet een host hebben als je zonder reclame wilt en een betaalde mischien. Maar PHPBB is wel veiliger! Ik lees net op PHPBB.nl dat PHPBB 3.0 RC7 nog niet stabiel is. Dus dan is hij ook nog niet goed beveiligd, of niet ? Ja daar heb je wel een punt moet ik toegeven . Maar laten we het houden dat ik de PHPBB serie bedoel. Het bese is PHPBB 2.0.22 zoals Woetsha al zegt. Maar als je 2.0.22 neemt moet je weer een heel stuk converteren en dat gaat soms fout...maarja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.