Fbi-Crew Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 dus ik had een mods geinstaleerd ik was die backup vergeten te maken(heel dom) maar goed ik heb dus vice weggehaalt en toen er weer op ge zet dus modloos ik probeer dan VC te spelen maar wanneer het het save game opstart dan zit hij vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 dus ik had een mods geinstaleerd ik was die backup vergeten te maken(heel dom) maar goed ik heb dus vice weggehaalt en toen er weer op ge zet dus modloos ik probeer dan VC te spelen maar wanneer het het save game opstart dan zit hij vast Probeer GTA: Vice City eens te verwijderen op de volgende manier: 1. Ga naar "start"> "cofiguratiescherm" > "software". Selecteer Vice City uit de lijst en verwijder hem. 2. Als je Vice City verwijderd hebt, ga dan naar de Rockstar Games map. Zoek naar de map "GTA: Vice City", en verwijder deze handmatig.3. Installeer dan Vice City weer, en hopen dat het werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 kan het zijn dat, wanneer je Vice City gemod had, je ook de main.scm hebt vervangen in een bepaalde mod? Want savegames werken alleen als dezelfde main.scm aanwezig is als waarmee gespeeld is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.