Jump to content

help

HaVOC

Recommended Posts

hey ik heb 2 vraagjes .

-ik heb net breaking the bank at caligula gedaan en als ik gedaan heb met de missie kreeg ik een telefoontje van ene salvatore die zei dat ik dood ga

maar nu is mijn vraag ik kan niet verder ik krijg geen nieuwe missie's meer wat moet ik nu doen ?

- ik heb net een slamvan in las venturas gevonden en ik heb er express mee naar san fierro gereden om hem te tunen in de arc wheel angel , maar de garagepoort gaat niet open ? kan iemand me helpen

p.s ik heb de im/export nog niet .

groetjes

Delen op andere websites

Dat komt omdat je de Slamvam in Loco Low Co kan tunen, Dat zit in Los Santos.

Daar kun je alleen maar Lowriders tunen.

En omdat je niet verder kan met de missie's , die vraag kan ik helaas niet beantwoorden,.

Bewerkt: door mazzeltje
Delen op andere websites

de im/export  krijg je later als je een misie hebt gedaan in san fierro

Als je niet weet waar het overgaat, reageer dan niet... Hij is bij missie "breaking the bank at caligula", dat is aan het einde van Las Venturas. San Fierro is hij dus al door.

@HaVOC: heb je End Of The Line al gedaan? Zoja: dan ben je door de missies heen en rest je nog de side missies.

Als je de drivingschool gedaan hebt kun je Wang Cars kopen en daar een paar missies doen om Im-/export te doen. Deze heb je echter niet nodig om de verhaallijn uit te spelen.

EDIT: zet in het vervolg een duidelijk onderwerp titel neer. Help is niet echt duidelijk. (staat ik in de forumregels)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...