WackoX Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Hallo, het is me in 2 minuten gelukt om een mta server te maken (ik heb al 4 visits tegelijk) Maar hoe maak ik mezelf admin? en wat zijn de admin commands? Reageren
WackoX Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script Reageren
Argon Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script Bedoel je het command /vote map? Dat kan je inschakelen in mtaserver.conf als je wil dat er geen map gekozen wordt dan kan je /vote map uitschakelen in het configuratie bestand en ook de mogelijkheid te stemmen op een volgende map uitschakelen. Als het dat niet is graag wat meer uitleg, ik speel al 1 jaar en een paar maand MTA heb mijn eigen clan met een 14 tal goede spelers en ik zou begot niet weten wat je bedoelt met /next map Bewerkt: 6 november 2007 door Argon Reageren
amshotel Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 kan ik admin worden?? als het op mta 0.5 is voor vc dan kan het plz plz plz mag het??????????????? Reageren
hielkeh Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Typ bij de zoekfunctie van wikigta MTA in. Je krijgt nu een pagina waar een heleboel admin commands bij staan. Reageren
thegangsta14 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script Hoi, het lukt mij niet om admin te worden kan jij helpen? Kan je het berichtje zettin in hier neerzetten plz das makkelijk voor iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.