Jump to content

Import/Export

Recommended Posts

Geplaatst:
Flint County, Badlands in het oosten bij de kustlijn op een parking of autopark. De Feltzer zal willekeurig op de parkeerplaats daar spawnen, staat hij er niet, loop even weg en kom terug.

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, je kan hier er nog een screen van vinden.

Als je verder nog problemen hebt kan je nog op deze wikigta pagina kijken, daar staat van bijna alle voeruitgen die je moet hebben een vindplaats.

Je kan ook in de modding fora kijken voor een vehicle spawner, daarmee zijn deze missies een stuk makkelijker ^_^.

Succes nog.

Geplaatst:
Flint County, Badlands in het oosten bij de kustlijn op een parking of autopark. De Feltzer zal willekeurig op de parkeerplaats daar spawnen, staat hij er niet, loop even weg en kom terug.

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, je kan hier er nog een screen van vinden.

Als je verder nog problemen hebt kan je nog op deze wikigta pagina kijken, daar staat van bijna alle voeruitgen die je moet hebben een vindplaats.

Je kan ook in de modding fora kijken voor een vehicle spawner, daarmee zijn deze missies een stuk makkelijker ^_^.

Succes nog.

Dat weet ik wel allemaal. Ze zeggen dat je eventjes weg moet lopen, maar dan kom ik terug en dan staat hij er nog steeds niet.

Geplaatst:
Dat weet ik wel allemaal. Ze zeggen dat je eventjes weg moet lopen, maar dan kom ik terug en dan staat hij er nog steeds niet.

Heb je niet gemod?

Kan zijn dat je verkeerd heb gemod, of je moet even saven in de buurt en weer terug komen :cya:

Geplaatst:

Probeer een New Game te starten en daarna naar de desbetreffende plek gaan. En dan zeggen wat er gebeurt als je dat geprobeerd hebt. Dan weten we tenminste waar het aan kan liggen :)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hetzelfde probleem, bij mij gaat het om de auto remington die hoort ergens bij de State union station te staan ofzo in Los Santos volgens gta wiki alleen hij staat er niet en als ik wegloop komt hij ook niet in beeld:S

Kan iemand me hiermee verder helpen?

EDIT:

Nevermind heb de auto al, ben der door geschept in Las Venturas:P

Bewerkt: door draghandi
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het zelfde probleem maar dan met de sentinel waar kan ik die vinden

Bewerkt: door GTA-Sheep
Overbodige afbeelding verwijderd
Geplaatst:

De Sentinel staat (uitsluitend tijdens import/export missies) bij de film studio in Vinewood, Los Santos. Direct nadat je de ingang gepasseerd bent sla je linksaf en zie je 3 gebouwen naast elkaar staan. De Sentinel staat daar tussen. Ook daar heb je weer het probleem dat de auto er soms niet staat óf op slot is. Ga een blokje om dan, kom terug en probeer het opnieuw. Uiteindelijk moet het lukken :Y

Screen van de vindplaats

Geplaatst:
ik ben daar al geweest maat dan komen er ballas achter me aan en politie als ik gewoon in de auto stap
Instappen en wegwezen! Bij schade: onderweg even in een garage neerzetten van één van je safe houses, dan is die weer gerepareerd. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...