white gangsta Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik wil wat modden, maar ik kan SAMI 2.0 nergens vinden, mss hier iemand? Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik wil wat modden, maar ik kan SAMI 2.0 nergens vinden, mss hier iemand? Je weet niet wat SAMI doet, Je kan beter handmatig alles modden;-) Maar ik weet niet of 2.0 er is... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 De current versie die wat beter is is de v1.1 Maar SAMI is onbetrouwbaar, niet alles wordt installed. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Is misschien wel handig om te vertellen wat je dan wél moet doen: Ten eerste, zou ik hier kijken wat je eigenlijk wilt gaan modden. Wil je zelf mods maken? 3D Modellen maken? Missionscripten? Of wil je simpelweg mods downloaden van internet en die in je spel zetten? Voor dat laatste kun je denk ik het best even hier kijken. Met deze uiterst betrouwbare handmatige tool kun je gebouwen, skins, voertuigen e.d. installeren. Veruit de meeste mods dus. Anders kun je ook nog even in de Master Tutorial List kijken als je weet wat je wilt gaan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.