Jump to content

Denise

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, allemaal,

Heb een dringende vraag. Ik heb mn date met denise (dacht ik) voltooid. Ik kreeg het pimp suite.. Maar mn progress ging daarna erg achteruit en hoe ik ook mn best doe met haar, mn progress gaat maar niet op 100%.. Ik kan de pimp suit ook niet uit mn wardrobe verwijderen. Ik dacht misschien geeft ze hem niet omdat ik hem al heb. Maar heeft iemand dit eerder gehad??

En wat moet ik in godsnaam doen om haar tot 100% te krijgen??

Ben er nu al weken mee bezig en mn progress-balkje is steeds op een milimeter na niet vol :td:

Duiveltje©

Bewerkt: door duiveltje88
Geplaatst:

heey, welkom op dit forum,

maar ik snap je vraag niet helemaal.

je hebt het pimp suit al,

maar het blakje is niet vol?

wat ik doe is altijd bij haar op de koffie gaan.

na een tijdje gaat dat balkje weer wel vol,

teminste dat gebeurde bij mij. :cya:

Geplaatst:

Als je haar autosleutels en Pimp Suit hebt, dan is er toch geen probleem?

Ik bedoel, daar doe ik de dates voor...

Vind je het leuk om met haar heen en weer te rijden naar vanalles en nog wat?

Geplaatst:

Eventjes kort samenvatten. Je hebt Denise 100% voltooid, je hebt het Pimp Suit gekregen. Deze hangt in je wardrobe. Na het behalen van 100% ging je relatie met Denise sterk achteruit, en je wou hem weer tot 100%. Maar op 99,9% blijft hij hangen en komt niet meer vol. Op zich is het niet erg als je je date niet tot 100% krijgt als je het pak al hebt, maar ik begrijp dat je dat wel graag (weer) wilt hebben.

De enige oplossing lijkt me dat je een schadelijke mod hebt gebruikt, of gewoon, inderdaad, dat je het pak al hebt, alhoewel dit bij mij nooit problemen oplevert.

Geplaatst:

ja ik heb idd de autosleutels en het pimp suit al..

dus wat dat betreft is er niks aan de hand ofzo maar ze blijft me bellen van 'ga je nog langskomen?' en mn progress blijft achteruti gaan. Ik gebruik idd verschillende cheats maar dat kan toch geen effect hebben op mn gameplay van de vorige keer? Ik heb hem ge-saved toen ik het pak kreeg en die heb ik ook nog steeds maar ze bljft me bellen en zo kan ik bezig blijven met rondjes rijden, dansen en uit eten gaan :zz:

Geplaatst:
ja ik heb idd de autosleutels en het pimp suit al..

dus wat dat betreft is er niks aan de hand ofzo maar ze blijft me bellen van 'ga je nog langskomen?' en mn progress blijft achteruti gaan. Ik gebruik idd verschillende cheats maar dat kan toch geen effect hebben op mn gameplay van de vorige keer? Ik heb hem ge-saved toen ik het pak kreeg en die heb ik ook nog steeds maar ze bljft me bellen en zo kan ik bezig blijven met rondjes rijden, dansen en uit eten gaan :zz:

Als je de autosleutels en pimpsuit al hebt dan is er niks meer om voor te daten. Als je ze 100% hebt gehaald kun je ze gewoon laten bellen of wat dan ook, want zo zitten de date-missie's in elkaar. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...