RuftCrush Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Onderwerp: Films - Klassiekers Soort design: Signature Size design: 400x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: 2 dagen Opmerking: M'n eerste battle RuftCrush Bewerkt: 4 november 2007 door RuftCrush
Mister.X Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Als je even wacht, dan wil ik wel tegen je battle'en alleen kan ik dat pas na vandaag 24.00 uur. Want ik ben al bezig met een battle.
Mister.X Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik lever hem aan het eind van de dag in. Hij is al klaar Hier is de mijne: Voor de mensen die het niet zien, er zit een border omheen! alleen die is wit! Bewerkt: 4 november 2007 door Mister.X
M4X Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Twee mooie signatures, en ze lijken allebei wel een beetje op elkaar. Laat ik maar beginnen bij de background. De kleuren zijn bij beide signatures wel goed, en ze zijn redelijk gesmudged. Maar die van Ruftcrush vind ik toch iets beter bij de render passen door de kleur, maar helaas is de background wel wat te scherp. Dan de renders. Ze zijn allebei wel goed uitgerenderd, maar die van Ruftcrush vind ik wat mooier ingeblend. De tekst vind ik ook wat mooier bij Ruftcrush, de kleur en het lettertype. Daarom gaat m'n stem naar Ruftcrush.
Duytje Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ze zijn alle 3 mooi maar die van mister.x vind ik het mooist dus me stem gaat naar Mister x. Bewerkt: 6 november 2007 door Duytje
RuftCrush Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ze zijn alle 3 mooi maar die van mister.x vind ik het mooist dus me stem gaat naar Mister x. Huh alledrie? Even voor de duidelijkheid: Die van Rocky is van mij en die van Lord of the Rings is van Mister.X De Halo Signature is mijn standaard signature.
Duytje Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ze zijn alle 3 mooi maar die van mister.x vind ik het mooist dus me stem gaat naar Mister x. Huh alledrie? Even voor de duidelijkheid: Die van Rocky is van mij en die van Lord of the Rings is van Mister.X De Halo Signature is mijn standaard signature. Ow sorry dacht dat die halo erbij hoorde sorry ben blind vandaag.
Marsmello Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Wow Mister.X, Ik wist niet dat je zulke mooie signature kom maken. Je achtergrond is mooi. De render past er goed bij. Die van RuftCrush is ook wel mooi. Je kreeg een stem als de Tekst en Border beter was Stem:Mister.X
Mister.X Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 RuftCrush Hallo... Daar hebben we toch niks aan??? En dan nog zeggen dat je niet spamt. Nou lekker 2-2
Boris H. Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Allebei erg mooi maar ik vind Mister.X zijn sig net iets mooier. Hij is vol van kleur en het spat er echt uit. De sig van RuftCrush is wat "doffer" en somberder. Verder vind ik de ring bij Mister.X goed verwerkt, rood en goud is een fantastische kleurcombinatie. Mijn stem gaat naar Mister.X.
ArticLight Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ik vond het niet zo moeilijk kiezen. RuftCrush heeft zo te zien veel werk gedaan en mooie effecten erin gestopt. Bij Mister. X is het net alsof hij een achtergrondje heeft gekozen en daar die ring op heeft geplakt. De ring is trouwens ook nog slecht gerenderd. Het eindresultaat van Mister. X vind ik ook niet zo mooi, dus gaat mijn stem naar RuftCrush. Bewerkt: 6 november 2007 door ArticLight
MMMarc Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik stem op RuftCrush want: Zo te zien heeft die er veel werk aan gehad waardoor er zo'n prachtig resultaat van gekomen is. Het ziet er ook uit als een plaatje en niet een gerenderd plaatje dat er in geplakt is en dan een beetje aan gepast. De effecten erom heen zijn goed gecombineeerd met Rockey zelf, het is 1 mooi geheel. Die van mister.x vind ik minder mooi want: de achterkant is wel mooi gedaan maar toch een beetje simpel. De ring is slecht gerenderd en niet mooi gecombineerd met de achtergrond. Je ziet duidelijk dat het twee losse plaatjes zijn. Duss mijn stem gaat naar RuftCrush Mijn naam is: MMMarc >>> Door .Levi.: Stemmen is t/m 6 nov, je bent helaas te laat. Het is wachten op een pb voor verlenging.<<< Bewerkt: 8 november 2007 door .Levi.
Recommended Posts