gtamaster1 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 hey, ik heb fraps de volle versie, en als ik een filmpje maar is deze heel erg groot, voor een paar minuten komt die al tegen de 1 GB aan ,, en er zit geen geluid bij, wel als ik mijn geluid helemaal vol open zet hoor ik het een heel klein beetje, maar weet iemand hoe ik het filmpje kleiner maar ( heb alles al op de laagste resolutie ) en er meer geluid bij doe, Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Als je een volledige versie hebt kan je natuurlijk gratis en voor niets hulp vragen bij de makers van Fraps. Maar waarschijnlijk heb je een opname schuif niet helemaal open. Ik neem aan dat Fraps gewoon het Wave signiaal pakt Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 de waveschuif staat helemaal open ,, alleen de hoofdvolume niet, maar als ik die vol open zet dan word het geluid erg hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.